Blødning uke 6

Nei, ingen smerter! Men blør i dag også.
Det er et godt tegn at du ikke har smerter! Sist jeg mistet spottet jeg brunt i noen dager før jeg begynte å blø friskt blod med store smerter. Da var jeg 7+0. Så at du "bare" blør kan være et positivt tegn :)
 
Takk, skal prøve å kose meg så mye som jeg kan. Godt å høre at det kan gå bra på tross av blødninger :) Men våger liksom ikke håpe for mye heller.
Det forstår jeg veldig godt, en vind opplevelse å måtte gå gjennom. Men jeg vil ønske deg en riktig god jul til tross for hvor fælt det kan føles nå ❤️
 
Takk, håper på det beste :Heartpink Jeg har ingen smerter foreløpig, men mulig de vil komme?Kom smertene samtidig med blødningen hos deg eller startet blødningen først?
Jeg hadde spotter av og på fra uke seks til ni. Dagen før spontanaborten kom det mye mørk blod som var koagulert (klumper i). Dagen jeg hadde sa begynte blødning klokken 12 på formiddagen og tok seg gradvis opp, løp inn på toalettet for å tørke meg hele tiden. Ca klokken 18 begynte det med kramper i nedre del av magen, og smertene til seg opp kraftig på en time. Det ble så vondt at jeg ikke klarte å stå oppreist, og klokken 21 datt fostersekken med morkaken ut og smertene avtok med en gang. Alt var da på størrelse med en stor plomme, og jeg kjente tydelig idet greiene falt ut en slags plump om jeg kan si det sånn. Hos meg gikk det veldig kjapt, ble undersøkt på legevakten og på kk pga stort blodtap og jeg var blitt helt blek i huden. Ca 01:30 ble jeg undersøkt på kk og fikk beskjed om at livmoren hadde trekt seg helt tilbake igjen..
Smerter og koagulert blod er faresignalene du må se etter, ellers er det stor sannsynlighet for at det er helt ufarlig ☺️
 
Takk som spør ❤ Fortsatt blødninger. Litt koagulert blod av og til, men ingen store klumper. Ikke vondt, men menssmerter. Mister mer og mer tro på at det går bra. Følelsesmessig helt nede. Ikke akkurat dette jeg så for meg nå i jula
Æsj, det er så leit med usikkerheten. Vanskelig å forholde seg til når de to ytterpunktene er så uendelig langt fra hverandre. Ingen god erfaring å støtte deg med her, men krysser fingre og håper for deg <3
 
Jeg hadde spotter av og på fra uke seks til ni. Dagen før spontanaborten kom det mye mørk blod som var koagulert (klumper i). Dagen jeg hadde sa begynte blødning klokken 12 på formiddagen og tok seg gradvis opp, løp inn på toalettet for å tørke meg hele tiden. Ca klokken 18 begynte det med kramper i nedre del av magen, og smertene til seg opp kraftig på en time. Det ble så vondt at jeg ikke klarte å stå oppreist, og klokken 21 datt fostersekken med morkaken ut og smertene avtok med en gang. Alt var da på størrelse med en stor plomme, og jeg kjente tydelig idet greiene falt ut en slags plump om jeg kan si det sånn. Hos meg gikk det veldig kjapt, ble undersøkt på legevakten og på kk pga stort blodtap og jeg var blitt helt blek i huden. Ca 01:30 ble jeg undersøkt på kk og fikk beskjed om at livmoren hadde trekt seg helt tilbake igjen..
Smerter og koagulert blod er faresignalene du må se etter, ellers er det stor sannsynlighet for at det er helt ufarlig ☺️

Takk for svar! Jeg føler jeg liksom er midt i mellom det mange snakker om. Blødningene er ikke små, men heller ikke veldig store. Mest friskt blod, men også noen små koagulerte klumper. Ikke vondt, men ubehag. Hmm, blir smågal av å gå rundt å tenke og analysere.
 
Takk for svar! Jeg føler jeg liksom er midt i mellom det mange snakker om. Blødningene er ikke små, men heller ikke veldig store. Mest friskt blod, men også noen små koagulerte klumper. Ikke vondt, men ubehag. Hmm, blir smågal av å gå rundt å tenke og analysere.
Ikke lett å holde ut når motet er nede, jeg håper virkelig det går bra og at det er helt ufarlig. Jeg ville kanskje ringt til legevakten eller fått en akuttime hos legen så kjapt som mulig for å måle HCG, eventuelt en ul for å se om alt er som det skal ❤️
 
Ikke lett å holde ut når motet er nede, jeg håper virkelig det går bra og at det er helt ufarlig. Jeg ville kanskje ringt til legevakten eller fått en akuttime hos legen så kjapt som mulig for å måle HCG, eventuelt en ul for å se om alt er som det skal ❤️

Ja, har snakket med legen og første mulighet for å måle HCG var 27. desember og ny måling igjen 2. januar. Har ikke prøvd å ringe legevakta da, men de tar meg vel inn bare hvis jeg har vondt eller store blødninger?
 
Sender masse positive tanker og krysser fingrene for at det er ufarlige blødninger. Jeg tenker at kanskje de kunne sjekket deg på legevakten siden det er en stor emosjonell påkjenning du er utsatt for nå, og det er heller ikke bra.
Du bor sannsynligvis på et lite sted siden du må vente til 27 desember?
Jeg ville tatt en telefon til legevakten, forklart bekymringene, og spurt om mulighet for UL eller HCG- måling.
Stor klem
 
Fy flate, den situasjonen er forferdelig nå i jula!! :sorry: Sender deg en stor, stor virituell klem!! Er jo ikke så mye å gjøre hvis ikke legevakta har UL hos deg, så her er det bare psykisk sterke man kan sende...
 
Ja, har snakket med legen og første mulighet for å måle HCG var 27. desember og ny måling igjen 2. januar. Har ikke prøvd å ringe legevakta da, men de tar meg vel inn bare hvis jeg har vondt eller store blødninger?

Det er ikke noe hverken legen eller legevakten kan gjør annet enn å gi deg et svar før blodprøvene er klare. Har du graviditetstester? I såfall kan du følge med degæf. Når jeg hadde en sa brukte jeg graviditetstester for å få svar. Tok ikke lang tid før de ble negative
 
Ja, har snakket med legen og første mulighet for å måle HCG var 27. desember og ny måling igjen 2. januar. Har ikke prøvd å ringe legevakta da, men de tar meg vel inn bare hvis jeg har vondt eller store blødninger?
Ja, legevakten kan kun hjelpe om det er akutt. Heldig vis ikke lenge igjen til 27 ☺️
 
Ja, har snakket med legen og første mulighet for å måle HCG var 27. desember og ny måling igjen 2. januar. Har ikke prøvd å ringe legevakta da, men de tar meg vel inn bare hvis jeg har vondt eller store blødninger?
Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Hvordan går det med deg? :Heartred

Jeg tok en graviditetstest noen dager etter jeg begynte å blø, og den var fortsatt positiv. Jeg blødde i én uke. Tok en ny test i går, og den var negativ :sad015 Er selvfølgelig veldig kjipt, men prøver å se framover og håper det ikke tar lang tid før jeg blir gravid igjen.
 
Jeg tok en graviditetstest noen dager etter jeg begynte å blø, og den var fortsatt positiv. Jeg blødde i én uke. Tok en ny test i går, og den var negativ :sad015 Er selvfølgelig veldig kjipt, men prøver å se framover og håper det ikke tar lang tid før jeg blir gravid igjen.
Uff da...Håper det går fort til dere får en til spire❤️
 
Jeg tok en graviditetstest noen dager etter jeg begynte å blø, og den var fortsatt positiv. Jeg blødde i én uke. Tok en ny test i går, og den var negativ :sad015 Er selvfølgelig veldig kjipt, men prøver å se framover og håper det ikke tar lang tid før jeg blir gravid igjen.

Huff det var trist! Krysser fingrene for at en ny spire fester seg raskt:Heartred man er veldig fruktbar når man nettopp har mistet. Jeg ble selv gravid før jeg fikk tilbake mensen etter jeg mistet så krysser fingrene for at det skjer med deg også!
 
Jeg tok en graviditetstest noen dager etter jeg begynte å blø, og den var fortsatt positiv. Jeg blødde i én uke. Tok en ny test i går, og den var negativ :sad015 Er selvfølgelig veldig kjipt, men prøver å se framover og håper det ikke tar lang tid før jeg blir gravid igjen.
Det var trist å høre! Lykke til med ny spire :Heartred
 
Back
Topp