Blødning uke 6

Mamma13-16-20-23

Flørter med forumet
Da er det nok muligens over for min del... Er 6+5 i dag. Har blødd i tre dager nå. Først litt rosa på papiret, men nå blør jeg som om jeg skulle hatt mensen. Friskt blod og noen klumper. Var hos lege i dag, men de kunne ikke ta noen prøver fordi laben hadde stengt før ferien. Må tilbake i romjula for å ta prøve. Ekkelt å gå rundt å være så usikker. Når gir symptomene seg? Puppene er ikke ømme lenger, men er fortsatt litt kvalm.
 
Ånei, det var leit å høre! Stor klem :Heartred
 
Uff så trist og så tungt å gå å vente på ordentlig svar da. Er det ikke en gyn med UL i nærheten som kan se da?
 
Jeg har ikke noe erfaring med dette, har lest flere steder at det varierer med tanken på symptomer ved ma/sa. Sender deg en god klem og håper på det beste.
 
Håper det er en uskyldig blødning og at alt er som det skal <3
 
:(Uff, håper du får vite mer i romjulen. Vanskelig å gå i jula og ikke vite :sorry:
 
Nei så trist, tungt å gå i julen uten å vite :( :Heartred
 
Så trist. Håper det viser seg at det går bra likevel. Det kan jo hende. Krysser fingrene for deg!
 
Uff, så leit å lese! Håper ikke ventetiden blir for lang og at du klarer kose deg i julen på tross av dette <3 Og håper såklart alt er bra! Har ei venninne som blødde som om hun mistet 4 ganger i et av sine svangerskap (tilogmed legene trodde det), men hun har en frisk og fin gutt i dag fra det samme svangerskapet - så det er virkelig lov å håpe! :)
 
Så trist ❤️ Viktig å holde håpet oppe, og kose seg litt også selv om det er vanskelig. Når jeg mistet hadde jeg veldig mye blødning, mer enn vanlig mens. Og skikkelig vondt! Så ekstreme smerter at jeg egentlig ikke visste hva jeg skulle gjøre. Jeg har aldri født, men hørt fra andre som har vært gjennom fødsel og sa, at det er som en liten minifødsel.. så lenge du ikke har noen smerter så er det en god mulighet for at det ikke er farlig ☺️ Håper dette viser seg å være ingenting ❤️
 
åååå uff :( Håper det ikke er så ille som det kan virke! Plutselig blir man overrasket! Krysser fingrene for deg :D
 
Sniker fra Juli. Har selv hatt blødninger i alle varianter (friskt, gammelt blod + mye spotting) fra uke 5 og helt til nå uke 12. Har hatt store smerter før blødningen har kommet, og menssmerter mens blødningene har vart. Har blødd og spottet 10 dager sammenhengende, og hatt ca 7 store blødnigner... Fremdeles står alt bra til med mini inni her :Heartred Har vært på tul uke 6 og 9, da har gyn sett at det er mer blod som vil komme. Så ikke mist håpet :Heartred Men forstår veldig godt hva du føler. Håper det ordner seg for deg, og at mini er frisk og fin.
 
Uff, så leit å lese! Håper ikke ventetiden blir for lang og at du klarer kose deg i julen på tross av dette <3 Og håper såklart alt er bra! Har ei venninne som blødde som om hun mistet 4 ganger i et av sine svangerskap (tilogmed legene trodde det), men hun har en frisk og fin gutt i dag fra det samme svangerskapet - så det er virkelig lov å håpe! :)

Takk, skal prøve å kose meg så mye som jeg kan. Godt å høre at det kan gå bra på tross av blødninger :) Men våger liksom ikke håpe for mye heller.
 
Så trist ❤️ Viktig å holde håpet oppe, og kose seg litt også selv om det er vanskelig. Når jeg mistet hadde jeg veldig mye blødning, mer enn vanlig mens. Og skikkelig vondt! Så ekstreme smerter at jeg egentlig ikke visste hva jeg skulle gjøre. Jeg har aldri født, men hørt fra andre som har vært gjennom fødsel og sa, at det er som en liten minifødsel.. så lenge du ikke har noen smerter så er det en god mulighet for at det ikke er farlig ☺️ Håper dette viser seg å være ingenting ❤️

Takk, håper på det beste :Heartpink Jeg har ingen smerter foreløpig, men mulig de vil komme?Kom smertene samtidig med blødningen hos deg eller startet blødningen først?
 
Sniker fra Juli. Har selv hatt blødninger i alle varianter (friskt, gammelt blod + mye spotting) fra uke 5 og helt til nå uke 12. Har hatt store smerter før blødningen har kommet, og menssmerter mens blødningene har vart. Har blødd og spottet 10 dager sammenhengende, og hatt ca 7 store blødnigner... Fremdeles står alt bra til med mini inni her :Heartred Har vært på tul uke 6 og 9, da har gyn sett at det er mer blod som vil komme. Så ikke mist håpet :Heartred Men forstår veldig godt hva du føler. Håper det ordner seg for deg, og at mini er frisk og fin.

Tusen takk ❤ Veldig godt å høre at det kan gå fint på tross av blødninger!
 
Håper det er uskyldig! Vondt å gå julen i møte slik, men håper du får en fin jul tross alt.
 
Back
Topp