Blødning uke 12+4

Masse lykke til! Krysser fingrene for deg. Har en solskinnshistorie med et hematom fra forrige graviditet selv ❤️
 
Heia og tusen takk fir alle lykkeønskninger ❤
Dessverre gikk det ikke så bra for min del i dag og det resulterte i MA der det hadde sluttet å utvikle seg i uke 9 :(:sad010
Det er forferdelig urettferig kjenner jeg nå, men må bare stå i det, få i gang aborten og hive oss med prøverene igjen og satse på at det går vår vei neste gang :Heartred
 
Heia og tusen takk fir alle lykkeønskninger ❤
Dessverre gikk det ikke så bra for min del i dag og det resulterte i MA der det hadde sluttet å utvikle seg i uke 9 :(:sad010
Det er forferdelig urettferig kjenner jeg nå, men må bare stå i det, få i gang aborten og hive oss med prøverene igjen og satse på at det går vår vei neste gang :Heartred

Så utrolig trist å høre :( Ta godt vare på dere selv og hverandre ❤️ lykke til når dere er klare for prøving igjen.
 
Veldig trist å lese :Heartred Føler med dere. Lykke til med nye forsøk etterhvert!
 
Så uendelig trist og urettferdig, hadde håpet du fikk gode nyheter. Håper du har fine folk rundt deg nå❤️ Masse lykke til! Mange klemmer❤️
 
Back
Topp