Blødning uke 12+4

Tomatplante

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
Har de siste dagene hatt gammelt blod i utfloden noen ganger etter jeg har vært på toalettet.
I dag er fargen mer rødlig, men ikke friskt blod.
Har ikke noe smerter i magen eller ellers noen plasser. Fikk bekreftet levende foster hos jordmor på obsdag som var.
Er det flere som har opplevd dette såpass sent i 1.trimester?
Kjenner jeg er rimelig full av frykt for at dette skal gå galt nå!
 
Forstår at du nok er kjemperedd nå, blod er jo det siste man vil se som gravid! Tenker det kan være flere årsaker til blødning som ikke trenger å bety at det er noe galt :) Ble det sagt noe om morkakens plassering når du var på ultralyd? Jeg hadde selv to runder med rosa utflod i uke 15, visste da at jeg hadde delvis forliggende morkake og at det var årsak. Man får jo ofte mer oppsvulmede og lettblødelige slimhinner som gravid. Mange kan oppleve slike blødninger etter samleie feks. Noen ganger finner en heller ikke noen åpenbar årsak til slike småblødninger, og stort sett går det fint :) Men om du er veldig bekymret så kan du jo høre med legevakt, kanskje har de ultralyd der? Eller kontakt legen din i morgen så får du en ultralyd.

Mest sannsynlig går det nok bra, god klem ❤️
 
Forstår at du nok er kjemperedd nå, blod er jo det siste man vil se som gravid! Tenker det kan være flere årsaker til blødning som ikke trenger å bety at det er noe galt :) Ble det sagt noe om morkakens plassering når du var på ultralyd? Jeg hadde selv to runder med rosa utflod i uke 15, visste da at jeg hadde delvis forliggende morkake og at det var årsak. Man får jo ofte mer oppsvulmede og lettblødelige slimhinner som gravid. Mange kan oppleve slike blødninger etter samleie feks. Noen ganger finner en heller ikke noen åpenbar årsak til slike småblødninger, og stort sett går det fint :) Men om du er veldig bekymret så kan du jo høre med legevakt, kanskje har de ultralyd der? Eller kontakt legen din i morgen så får du en ultralyd.

Mest sannsynlig går det nok bra, god klem ❤️

Jeg fikk bare bekreftet med doppler, ikke ultralyd :sorry:
Samleie har vært ikke eksisterende i det siste pga trøtthet :hilarious: stakkars mannen:oops:

Har aldri opplevd dette tidligere så er relativt frynsete og tenker MA med en gang, pga tidligere svangerdkap der drt ble konstatert MA på tidlig ul.

Håoer dette går bra ja. Takk for trøstende ord og klem ❤
 
Jeg fikk bare bekreftet med doppler, ikke ultralyd :sorry:
Samleie har vært ikke eksisterende i det siste pga trøtthet :hilarious: stakkars mannen:oops:

Har aldri opplevd dette tidligere så er relativt frynsete og tenker MA med en gang, pga tidligere svangerdkap der drt ble konstatert MA på tidlig ul.

Håoer dette går bra ja. Takk for trøstende ord og klem ❤
Beklager, leste det som om at du hadde vært på ultralyd.

Unntakstilstand å være gravid så det får mannen bare finne seg i:hilarious:

Jeg har også ganske nylig hatt ma selv, og kjenner igjen den frykten med blødning. Blødde to dager i uke 4 og 5 dette svangerskapet også så tenkte jo at det var game over da. Ville uansett hørt med fastlegen i morgen jeg, om du er heldig får du kanskje komme til ultralyd kjapt. Håper dette går fint ❤️
 
Jeg hadde blødninger og fikk time hos fastlegen som kontaktet sykehuset og jeg fikk komme på sjekk samme dag. Alt var bra med baby ,men morkaka festet ved livmorhalsen. Da var jeg 12+5.Jeg villa ha kontaktet fastlegen i morgen og fått time på sykehuset for sjekk. Sender deg gode tanker og håper det går bra :Heartbigred
 
Blødningen har tatt seg litt opp iløpet av dagen, så jeg tenker nok det er lurt å kontakte lege i morgen ja.
Er så redd nå :sad010
 
Blødningen har tatt seg litt opp iløpet av dagen, så jeg tenker nok det er lurt å kontakte lege i morgen ja.
Er så redd nå :sad010
Mange gode klemmer, håper det viser seg å være helt uskyldig❤️ Hvordan er blødningen, er det friskt eller gammelt blod?
 
Mange gode klemmer, håper det viser seg å være helt uskyldig❤️ Hvordan er blødningen, er det friskt eller gammelt blod?
Nå er det vlanding av gammelt og friskt iblandet slim :hungover:
 
Blødningen har tatt seg litt opp iløpet av dagen, så jeg tenker nok det er lurt å kontakte lege i morgen ja.
Er så redd nå :sad010
Håper du får en skikkelig sjekk i dag. Tenker på deg, lykke til ❤️
 
Håper du får en skikkelig sjekk i dag. Tenker på deg, lykke til ❤️
Tusen takk.
Har snakket med jordmor som skulle ringe gyn for å prøve å få meg inn. Håper jeg får komme inn i dag!

Takk for omtanke :Heartred
 
Masse lykke til :Heartred:Heartred håper det er uskyldig og at du får time raskt.
 
Tusen takk ❤
 
Jeg hadde en ganske stor blødning i uke 12, og ble veldig nervøs og sikker på at det gikk galt. Viste seg å være et hematom som blødde, og det gikk bra med baby. Håper du får komme på sjekk i dag og at alt er fint:HeartredIkke lett å gå sånn å vente.
 
Jeg hadde en ganske stor blødning i uke 12, og ble veldig nervøs og sikker på at det gikk galt. Viste seg å være et hematom som blødde, og det gikk bra med baby. Håper du får komme på sjekk i dag og at alt er fint:HeartredIkke lett å gå sånn å vente.

Håper på en slik "solskinnshistorie" her også! ❤
Nei det er rimelig altoppslukende denne situasjonen...
 
Lykke til! Håper det bare er uskyldig. Jeg har hatt store blødninger i dette svangerskapet. I uke 6+3, 6+6 og 13+2. jeg hadde et stort hematom. Babyen har det fortsatt bra! Jeg er 14+6 idag.
 
:Heartred:HeartbigredMasse lykke til. Jeg hadde stor blødning i 13+2, viste seg å være en cyste på livmorhalsen som mest sannsynlig hadde sprukket. Alt var bra med mini og skal p oppfølging i morgen. Håper dette går bra og krysser fingrene
 
Back
Topp