• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Blødning (oppdatert)

phoenix

Elsker forumet
Marsmellows-15
Da ser det dessverre ut som det ikke blir noen april 2012 baby på oss. Begynte å blø litt mens jeg var på jobb i dag og det har tatt seg opp utover kvelden, litt murring nederst ved symfysen og små ubehag nedentil, men hatt dette til og fra siden jeg testet positivt. Hadde en liten blødning sist jeg var gravid, når jeg var akkurat like langt på vei som nå, så håper jo selvsagt at det er en ufarlig blødning denne gangen også, men siden blødningen er sterkere enn sist og har tatt seg opp og jeg har disse murringene har jeg en veldig dårlig følelse
...............................................................................................................................................

Da må jeg dessverre melde meg ut av dette forumet og håpe på at en ny spire finner veien til oss snart. Ønsker alle dere andre lykke til videre i svangerskapet. og tusen takk for alle gode tanker jeg fikk fra dere :)

krysser fingrene for deg <3

Vet åssen du har det, mistet min forrige jeg også :(

Uff,nei!!! Håper virkelig at dette gir seg raskere enn raskt -og at det bare er en helt ufarlig blødning! Krysser fingrene for at du blir værende her inne på dette forumet! Gode klemmer til deg!

Så dumt, håper det er ufarlikt. Masse lykke til.. Krysser fingrene for at det går bra.

Åå nei :(

Håper det bare er en ufarlig blødning!
Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast og at du blir værende her hos oss ♥

Håper det samme som alle andre her, at det ikke er noe farlig, og krysser fingrene og tærne for at du har mulighet til å bli værende i denne april-gruppen <3

håper det går bra!!!!!

Hvordan går det med deg idag? Håper det har gitt seg!

skilpadda* skrev:
Uff,nei!!! Håper virkelig at dette gir seg raskere enn raskt -og at det bare er en helt ufarlig blødning! Krysser fingrene for at du blir værende her inne på dette forumet! Gode klemmer til deg!

Back
Topp