Da ser det dessverre ut som det ikke blir noen april 2012 baby på oss. Begynte å blø litt mens jeg var på jobb i dag og det har tatt seg opp utover kvelden, litt murring nederst ved symfysen og små ubehag nedentil, men hatt dette til og fra siden jeg testet positivt. Hadde en liten blødning sist jeg var gravid, når jeg var akkurat like langt på vei som nå, så håper jo selvsagt at det er en ufarlig blødning denne gangen også, men siden blødningen er sterkere enn sist og har tatt seg opp og jeg har disse murringene har jeg en veldig dårlig følelse 
...............................................................................................................................................
Da må jeg dessverre melde meg ut av dette forumet og håpe på at en ny spire finner veien til oss snart. Ønsker alle dere andre lykke til videre i svangerskapet. og tusen takk for alle gode tanker jeg fikk fra dere :)
...............................................................................................................................................
Da må jeg dessverre melde meg ut av dette forumet og håpe på at en ny spire finner veien til oss snart. Ønsker alle dere andre lykke til videre i svangerskapet. og tusen takk for alle gode tanker jeg fikk fra dere :)