FrøkenB*
Forelsket i forumet
Våknet idag morges klokka 6 og var kjempekvalm! Tenkte at det ihvertfall var et tegn på at ting går den rette veien med graviditeten, men neida... Noen timer etterpå kjente jeg stikking nedentil og plutselig kjente jeg noe i trusa, gikk på badet og fant friskt blod!! Ringte legen og fikk beskjed om å komme på drop in time på fredag..Tok en test forrje mandag som viste 4-5 uker på vei, og tok en ny en igår som sa 5+ så HCG nivået har jo gått opp..
Hva sier dere, har noen av dere hatt blødning såppass tidlig - og IKKE abortert? skjønner jo at det ikke er store sjangsene for at dette skal gå bra...
oppdatering : var på legevakta, legen kunne ikke si mye.. Men jeg fikk time på sykehuset for UL på fredag, så da finner vi ut av det.
Til dere som har hatt blødning før, hadde dere vondt også?
Hva sier dere, har noen av dere hatt blødning såppass tidlig - og IKKE abortert? skjønner jo at det ikke er store sjangsene for at dette skal gå bra...
oppdatering : var på legevakta, legen kunne ikke si mye.. Men jeg fikk time på sykehuset for UL på fredag, så da finner vi ut av det.
Til dere som har hatt blødning før, hadde dere vondt også?