Blødning... oppdatering

FrøkenB*

Forelsket i forumet
Våknet idag morges klokka 6 og var kjempekvalm! Tenkte at det ihvertfall var et tegn på at ting går den rette veien med graviditeten, men neida... Noen timer etterpå kjente jeg stikking nedentil og plutselig kjente jeg noe i trusa, gikk på badet og fant friskt blod!! Ringte legen og fikk beskjed om å komme på drop in time på fredag..Tok en test forrje mandag som viste 4-5 uker på vei, og tok en ny en igår som sa 5+ så HCG nivået har jo gått opp..
Hva sier dere, har noen av dere hatt blødning såppass tidlig - og IKKE abortert? skjønner jo at det ikke er store sjangsene for at dette skal gå bra...

oppdatering : var på legevakta, legen kunne ikke si mye.. Men jeg fikk time på sykehuset for UL på fredag, så da finner vi ut av det.
Til dere som har hatt blødning før,  hadde dere vondt også?

Huff, håper inderlig at den vil stoppe opp, og at alt er bra med den lille! Ikke en smule kjekt :/

uff, det er aldri koselig med blødning! uansett om det skulle gå bra eller ei. Hvor mye har du blødd da? krysser fingrene for at det er helt ufarlig 

Det virker som en vanlig menstrasjon, men får se. Vet ikke om jeg klarer å vente i to dager med å finne ut av dette her altså! Forbreder meg på det verste, så får jeg heller bli positivt overrasket dersom det skulle gå bra:)

Dette kan like godt være noe ufarlig,men kan jo selvsagt også være SA. Vanskelig å vite, og forferdelig for deg å gå med den uvissheten..ikke lenge siden jeg var der selv. Mange har endel smerter ved sa,men ikke alle. Mange vil også oppleve litt blodkoagler som kommer. Jeg krysser alt jeg har for deg,og håpe det går rette veien!! Stor klem!

Huff det var ikke kjektHåper det beste for deg og lille spiren.

huff, aldri kjekt med blødninger. Syntes også det var lenge,å gå å bekymre seg. Håper det er en ufarlig blødning, og at alt er bra med spiren din.
Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene .. 
Eg hadde blødning i mitt første svangerskap og det gjekk bra. 

Det hørtes ikke noe koselig ut! Håper at det viser seg å være ufarlig.. Men virket litt lenge å vente til fredag! :/

Tusen takk for oppmuntrende ord, så søte dere er
Jeg klarer ikke vente, så ringte legevakta og skal opp dit klokka fire. Nå har blødningen slutta, (bank i bordet) så er litt mer optimistisk! Kommer med oppdatering !:)

Ønsker deg lykke til, og sender gode vibber i din rettning! Dette må gå bra!!!

masse lykke til:) Jeg hadde en blødning i forrige svangerskap i uke 6. Da kom det friskt blod. Dro rett på ultralyd, viste seg at alt var i orden, og det ble med den ene blødningen.

Jeg hadde blødning i et tidligere svangerskap i uke 6, og det viste seg og være et sprekt blodkar. Krysser fingrene!!!

Så bra at du får ul! Når jeg hadde SA så hadde jeg menslignende smerter. Håper alt er i orden og at du får se et bankende hjerte på fredag!!:)

Jeg hadde ikke vondt...

frk.lykkelig skrev:
Ønsker deg lykke til, og sender gode vibber i din rettning! Dette må gå bra!!!

Sign!

Back
Topp