Mange klemmer til deg, og masse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har fått sykemelding ut uken, å det føles egentlig greit. Denne spiren kom på første forsøk, så er ikke bekymret for fremtiden vi er relativt klare for å bli foreldre, så prøver nok på ny så fort blødningen gir seg!Kjære deg, det var trist å høre Ta godt vare på deg selv nå, og husk at det er helt greit å spørre etter sykemelding om du føler behov for det. Krysser fingrene for at det klaffer raskt for dere, når dere føler at dere er klare for å prøve på ny spire
I følge mensen og EL var jeg 7+6, men ved utvendig UL satt jordmor meg til 6+6. Så har lurt på tanken om at det var mitt hjerte vi hørte på UL, ikke embryoet. At det døde for en uke sidenTrist å høre, og håper kroppen ordner opp raskt <3. Og ikke minst at en ny spire sitter kjapt! Er det lov å spørre hvilken uke du var i <3?
Så trist Håper ny spire blir lagd kjapt og at det blir en terminspireI følge mensen og EL var jeg 7+6, men ved utvendig UL satt jordmor meg til 6+6. Så har lurt på tanken om at det var mitt hjerte vi hørte på UL, ikke embryoet. At det døde for en uke siden
takk forresten og ja, den spiren skal vi jobbe hardt for fremover! tror nok jeg snart forlater forumet for nå, men kommer nok innom å oppdaterer dersom det setter seg en ny spire