M
Moderator Eve
Guest
Hvor mye blødde du under fødselen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så ikke en blodflekk noen av gangene jeg...å når vi skulle gå over til familierommet, så sier hun som skal gjøre rent: har du ikke født? Det pleier å se ut som et slakteri hahaha...
Hvorfor vet dere nøyaktig hvor mye blod dere mistet. Veide de dere før og etter?
Helt nøyaktig vet de jo ikke, men de blir fryktelig flinke på øyemål med årene.Ble fortalt det, og det står i epikrisen. Men jeg lurer også på hvordan de vet nøyaktig hvor mye.
Haha, det var akkurat det ordet samboer brukte for å beskrive fødestua etter første fødselSå ikke en blodflekk noen av gangene jeg...å når vi skulle gå over til familierommet, så sier hun som skal gjøre rent: har du ikke født? Det pleier å se ut som et slakteri hahaha...
Hvorfor vet dere nøyaktig hvor mye blod dere mistet. Veide de dere før og etter?
Oj det var myeMistet 3 liter blod med første og fikk blodoverføring...
Med andre mistet jeg 3 dl blod
Mhm :/ Livmora ville ikke trekke seg sammen og de hadde totalt bomma på størrelsen på ungen, så såret etter morkaka var mye større enn ventet... Men jeg hadde heldigvis hastesnitt, så de var allerede inni der og kunne fikse problemetOj det var mye
Godt det da hvertfallMhm :/ Livmora ville ikke trekke seg sammen og de hadde totalt bomma på størrelsen på ungen, så såret etter morkaka var mye større enn ventet... Men jeg hadde heldigvis hastesnitt, så de var allerede inni der og kunne fikse problemet
samme her, lå i en blodpøl. Stor dam liksom. Fortsatte jo å blø hjemme i en måned så måtte ha overføring800 ml. Men blødde enda mer de neste 10 timene. Så mer ut som et slakteri på barselrommet følte jeg..