Blødde du mye?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Mistet 2,5L blod, måtte få blodoverføring og inn på operasjon, så vil si jeg blødde mye ja.

1500ml, 350ml og 250ml.

Så ikke en blodflekk noen av gangene jeg...å når vi skulle gå over til familierommet, så sier hun som skal gjøre rent: har du ikke født? Det pleier å se ut som et slakteri hahaha...

Hvorfor vet dere nøyaktig hvor mye blod dere mistet. Veide de dere før og etter? :dead:

Så ikke en blodflekk noen av gangene jeg...å når vi skulle gå over til familierommet, så sier hun som skal gjøre rent: har du ikke født? Det pleier å se ut som et slakteri hahaha...

Hvorfor vet dere nøyaktig hvor mye blod dere mistet. Veide de dere før og etter? :dead:

Ble fortalt det, og det står i epikrisen. Men jeg lurer også på hvordan de vet nøyaktig hvor mye.

Ble fortalt det, og det står i epikrisen. Men jeg lurer også på hvordan de vet nøyaktig hvor mye.
Helt nøyaktig vet de jo ikke, men de blir fryktelig flinke på øyemål med årene.

Haha, det var akkurat det ordet samboer brukte for å beskrive fødestua etter første fødsel :hilarious:

Mistet 3 liter blod med første og fikk blodoverføring...

Med andre mistet jeg 3 dl blod :p

Oj det var mye
Mhm :/ Livmora ville ikke trekke seg sammen og de hadde totalt bomma på størrelsen på ungen, så såret etter morkaka var mye større enn ventet... Men jeg hadde heldigvis hastesnitt, så de var allerede inni der og kunne fikse problemet :p

Mhm :/ Livmora ville ikke trekke seg sammen og de hadde totalt bomma på størrelsen på ungen, så såret etter morkaka var mye større enn ventet... Men jeg hadde heldigvis hastesnitt, så de var allerede inni der og kunne fikse problemet :p
Godt det da hvertfall

500 ml ca

500 ml første gang, og 100 ml andre gang

1 liter ca med førstemann.

Med andremann gikk jeg på HØY DOSE blodfortynnende og blødde nesten ingenting ironisk nok :p

sam
800 ml. Men blødde enda mer de neste 10 timene. Så mer ut som et slakteri på barselrommet følte jeg.. :knegg:
samme her, lå i en blodpøl. Stor dam liksom. Fortsatte jo å blø hjemme i en måned så måtte ha overføring

Tror ikke jeg mistet noe særlig? De sa ikke noe om det, bortsett fra at kroppen min nok var laget for å føde. Så ikke noe blod.

Back
Topp