Blødde du mye?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
1,4 liter. Fikk blodoverføring i narkose.

Jeg ble klipt og mista 1500ml blod. De fikk ikke med seg at jeg mista så mye, så når jeg skulle reise meg opp fra sykehussengen for å tisse etter fødselen svimte jeg av og datt rett i bakken. Våkna ikke opp før et par minutter senere.

Slapp heldigvis blodoverføring, men det ble noen netter alene på sykehuset og ikke barselhotellet sammen med kjæresten.

Husker ikke akkurat hvor mye, men jeg var heldig og blødde ganske lite.

6-700 men mistet mye de neste dagene.. hadde store koaguler med blod i ettertid. Etter å holdt på å gå i bakken etter en uke, og fått tette melkeganger så lå jeg helt i grenseland for blodoverføring...veldig lav blodprosent. Og i tillegg høy crp

Hakke peiling, men så ikke mye blod selv, så det var nok lite :-)

Halvliter altså gjennomsnitt

Så ikke en blodflekk noen av gangene jeg...å når vi skulle gå over til familierommet, så sier hun som skal gjøre rent: har du ikke født? Det pleier å se ut som et slakteri hahaha...

Hvorfor vet dere nøyaktig hvor mye blod dere mistet. Veide de dere før og etter? :dead:

De veide den kladden som lå under rumpa og samlet opp blodet.

De veide den kladden som lå under rumpa og samlet opp blodet.
Ja for den jeg hadde var det ikke noe annet enn fostervann , så ho bretta den bare sammen å kasta den...men å brette ut morkaka og påsan, ja det skulle de veie å vise fram hahaha

300 ml med de to eldste. Vet ikke med minsten, siden fødselen skjedde uplanlagt hjemme, men mannen sier det var lite ;)

Back
Topp