Blödning

mammas_elskling

Forelsket i forumet
är de nån här inne som har varit med om en kraftig blödning där allt har gått bra till slut? Här har 30% av fostersäcken lossnat från livmoderväggen och lossnar den helt så kommer ja förlora bebisen. Ska nu ligga sängliggande i 2 veckor så hoppas ja att den fester sig igen. Läskiga saker de här

Huff :( dette var ingen kjekk lesing. Høres veldig skummelt ut. Hvor langt er du på vei? Og hva sier legen?
Ønsker deg masse lykke til! Håper du blir vartet opp nå som du er sengeliggende. Klemmer <3

Har ingen erfaring, men lykke til, kjære deg! Jeg krysser fingrene for deg!

Huff! Masse lykke til. Jeg hadde mye blødninger sist, pga utskilt tvilling. Men det gikk heldigvis bra! hVor langt er du på vei?

Legen säger att de är sånt som kan hända om man överanstränger sig t.ex. De är inget ovanligt men min lossnade väldigt mycket. Oftast växer den tillbaka igen. Och bebisen har de väldigt bra där inne ändå. Vände och sparkade massor så de va skönt och se . Så nu gäller de och ligga helt still i 2 veckor vilket inte är helt lätt med en 2 åring i huset, men min man är jätte duktig och tar sig av både honom och hus. Jag är 13 veckor idag.

Så bra at du oppsøkte lege slik at du fikk streng beskjed om å ta det med ro:)

Hva skjedde? På hvordan måte har du overanstrengt deg?

God bedring og ligg stille! ;)

Masse lykke til! Håper du blir godt oppvartet!!:)

Så skummelt ! Håper alt ordner seg tilslutt! Ta det med ro . :)

Lykke til!! Håper du har nattbordet fullt av bøker og filmer så du kan få bort tankene litt mens du ligger der :) stor klem!!

Så skummelt. Bra mannen din stiller opp for deg. Hvil deg godt, håper alt går bra!

Hvordan går det med deg??? Håper du holder ut i liggende stilling :)

Jag håller på och bli galen av att inte göra nånting. Men min man är så himla gullig och tar hand om våran son och hemmet. Imorgon ska vi på ultraljud och ja är jätte nervös för att de ska ha gått åt fel håll

Jag håller på och bli galen av att inte göra nånting. Men min man är så himla gullig och tar hand om våran son och hemmet. Imorgon ska vi på ultraljud och ja är jätte nervös för att de ska ha gått åt fel håll
Krysser fingrene for deg! Dette skal nok gå bra skal du se!
Lykke til i morgen!

Lykke til:) Dette går nok bra:) Men skjønner det er hardt å måtte være sengeliggende:rolleyes:

Back
Topp