Blæ... :p

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
K

Kath

Guest
Aldri mer buss på meg i over 15 min ALDRI !! er så dårlig og spy syk nå :-(

Huffda!! :( Du spydde ikke på bussen vel?

Huff.. Godt du ikke gjorde det ihvertfall! Å være bilsjuk er så jøvlig det, ihvertfall på offentlig transport. Man har ikke akkurat lyst å spy i fanget på sidemannen.. Hehe :)

Huff.. Godt du ikke gjorde det ihvertfall! Å være bilsjuk er så jøvlig det, ihvertfall på offentlig transport. Man har ikke akkurat lyst å spy i fanget på sidemannen.. Hehe :)
Ja ! Ikke sant :-( jeg er så spy klar på toget nå ... nei man har ikke det ... hehe :-)

Hehe huff.. Håper du går klar.. :)

Huff føler med deg...
Er sykemeldt pga spying og kvalme her selv, og jeg har sittet med spypose i veska på bussen til jobb før sykemeldinga for å si det sånn - kjempefestlig!

Huff føler med deg...
Er sykemeldt pga spying og kvalme her selv, og jeg har sittet med spypose i veska på bussen til jobb før sykemeldinga for å si det sånn - kjempefestlig!
Huff :/ glad jeg slipper ekstrem kvalme :) spydd litt de siste dagene ... hehe :) Håper du blir bedre snart :-)

Å nei, skikkelig dårlig start på helgen :( Håper kvalem gir seg og humøret snart er på topp :D
Ja :'( lyst til å legge meg ned å grine :'( nsb er bare duster også :/ prøvde å spise litt toast med cola så håper kvalmen gir seg :-)

Back
Topp