K
Kath
Guest
Aldri mer buss på meg i over 15 min ALDRI !! er så dårlig og spy syk nå :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke langt i fra :-( heldigvis ikkeHuffda!!Du spydde ikke på bussen vel?
Ja ! Ikke sant :-( jeg er så spy klar på toget nå ... nei man har ikke det ... heheHuff.. Godt du ikke gjorde det ihvertfall! Å være bilsjuk er så jøvlig det, ihvertfall på offentlig transport. Man har ikke akkurat lyst å spy i fanget på sidemannen.. Hehe![]()
Skal helt til drammen idag :-( kommer til å legge meg når jeg kommer ditHehe huff.. Håper du går klar..![]()
Huff :/ glad jeg slipper ekstrem kvalmeHuff føler med deg...
Er sykemeldt pga spying og kvalme her selv, og jeg har sittet med spypose i veska på bussen til jobb før sykemeldinga for å si det sånn - kjempefestlig!
Ja :'( lyst til å legge meg ned å grine :'( nsb er bare duster også :/ prøvde å spise litt toast med cola så håper kvalmen gir segÅ nei, skikkelig dårlig start på helgenHåper kvalem gir seg og humøret snart er på topp
![]()
Ombord tilegget og ei sen venninne er bare fuckt up !! Fått shoppet idag men hjelper ikke når det blir sånn :-(Oh no, hva har nsb gjort nå da?![]()
Nikotin og tobakk fri snus hjalpShopping <3 Hjelper mot det meste, men ikke alt!