Blææh!

Hadde meg en sovedag i dag, unnet meg en hel dag i sofaen og sovna ikke lenge etter fødeavdelingen og vips så var klokka nesten 15 :) deilig!!

Så deilig! Jeg får ikke sovne igjen om jeg våkner - ikke nå lenger.. Blir så irritert på CandyCrush spillet jeg har blitt hekta på.. kommer meg ikke videre - står alltid igjen med eeeen glasur (for de som forstår det:P).. Så kicker vinnerviljen min inn og jeg nekter å sove før jeg klarer det.. men.. så har jeg prøvd på det ene brettet i sånn.. halvannen uke :P så får vel bare innse at jeg må slutte å bruke natten på spillet :P haha

Eg måtte bare slette det og blokkere det:p haha

hvordan klarer du 5 på telefon og 5 på pad? Hos meg synkroniserer alt seg hele tiden, så jeg går tom for liv også sender jeg ut maaaaange spørsmål om liv :p haha.. også ligger jeg å venter og venter og venter :p

NEIII hahhahahaah !!!!! DEN er litt lei ja! huuuff!

Hmm, jeg vet ikke. Jeg er jo synkronisert gjennom FB jeg også. Men jeg kan spille 5 på ipad, 5 på data og 5 på mobil rett etter hverandre.. Trodde kanskje det var slik jeg. Merkelig :)

Eg måtte bare slette det og blokkere det:p haha
haha, da har du god selvkontroll! :D det har jeg gjort med tidligere spill - men har alltid endt opp med å fjerne blokkeringen.. :P spillavhengig? ja - til tider :P

Er litt så som så... Av og til kan det ta 1 time, og av og til 15 min.. Jeg også spiller CandyCrush i våkenperiodene. 5 liv på telefon og 5 på ipad.. :p Nerd!
Hvilken level er du på da?? Jeg baler noe voldsomt med en også.. Er på femte dagen!!! :p

Haha. En natt jeg våknet, så fant jeg fram mobilen, og lå å spilte litt.. Men akkurat den natten var jeg trøttere enn jeg trodde. Spilte med mobilen over hodet, og våknet av at den klasket meg rett i panna!! Duppet visst litt. Har merke i panna! HAHA :D
Hahah, dagens! :D

haha, da har du god selvkontroll! :D det har jeg gjort med tidligere spill - men har alltid endt opp med å fjerne blokkeringen.. :P spillavhengig? ja - til tider :P
Hehe var det og bubble som gjorde at eg bare måtte trappe ned heile Fb:p eg blir så fort avhengig av ting. Nett no er det bv:p hehe

Jeg klarte det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1362831466355.jpg

Back
Topp