Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig! Jeg får ikke sovne igjen om jeg våkner - ikke nå lenger.. Blir så irritert på CandyCrush spillet jeg har blitt hekta på.. kommer meg ikke videre - står alltid igjen med eeeen glasur (for de som forstår det).. Så kicker vinnerviljen min inn og jeg nekter å sove før jeg klarer det.. men.. så har jeg prøvd på det ene brettet i sånn.. halvannen uke
så får vel bare innse at jeg må slutte å bruke natten på spillet
haha
hvordan klarer du 5 på telefon og 5 på pad? Hos meg synkroniserer alt seg hele tiden, så jeg går tom for liv også sender jeg ut maaaaange spørsmål om livhaha.. også ligger jeg å venter og venter og venter
NEIII hahhahahaah !!!!! DEN er litt lei ja! huuuff!
haha, da har du god selvkontroll!Eg måtte bare slette det og blokkere dethaha
Jeg er på 169Hvilket brettnummer er det da? føler jeg har kommet så langt, er på 64gaad for ett brett
![]()
Hahah, dagens!Er litt så som så... Av og til kan det ta 1 time, og av og til 15 min.. Jeg også spiller CandyCrush i våkenperiodene. 5 liv på telefon og 5 på ipad..Nerd!
Hvilken level er du på da?? Jeg baler noe voldsomt med en også.. Er på femte dagen!!!
Haha. En natt jeg våknet, så fant jeg fram mobilen, og lå å spilte litt.. Men akkurat den natten var jeg trøttere enn jeg trodde. Spilte med mobilen over hodet, og våknet av at den klasket meg rett i panna!! Duppet visst litt. Har merke i panna! HAHA![]()
OMG...! hahaha jeg kommer aldri til å komme så langt - sitter faast på 64Jeg er på 169![]()
Tror faktisk jeg satt fast der også.. Det blir jo enklere igjen da, så bare du kommer deg forbii der, så går det nok fort oppoverOMG...! hahaha jeg kommer aldri til å komme så langt - sitter faast på 64![]()
Hehe var det og bubble som gjorde at eg bare måtte trappe ned heile Fbhaha, da har du god selvkontroll!det har jeg gjort med tidligere spill - men har alltid endt opp med å fjerne blokkeringen..
spillavhengig? ja - til tider
![]()
Å så godtHadde meg en sovedag i dag, unnet meg en hel dag i sofaen og sovna ikke lenge etter fødeavdelingen og vips så var klokka nesten 15deilig!!