Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er pepperkake MED blåmuggost en canlig kombinasjon? Det har jeg aldri hørt om før, men nå ble jeg selvsagt veldig nysgjerrig. Hørtes i grunn ganske godt ut [emoji14]Jeg har såååå lyst på pepperkaker med blåmuggost og portvin! Gargh! Og det som jeg virkelig ikke kan spise. Prøver å fa tankene over på noe annet, nå skal jeg bake bløtkake så kanskje hjelper det.
Er det noe dere har lyst på som dere ikke kan spise?
Er pepperkake MED blåmuggost en canlig kombinasjon? Det har jeg aldri hørt om før, men nå ble jeg selvsagt veldig nysgjerrig. Hørtes i grunn ganske godt ut [emoji14]
Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk
Fant du den linken eller?En venninne som også er gravid, leste en Glad nyhet for gravide (og meg)! Nyere forskning viser at vi kan spise spekemat og muggost Helst smeltet muggost, men den på tube er pasteurisert :-D
Har googlet det litt, siden jeg ikke har fått den av venninna mi.Fant du den linken eller?
Oj, denne måtte jeg lese mange ganger. .. pepperkaker og blåmuggost? ?
Hørtes spesielt, men godt ut!
Men hold ut, brått er tiden inne for denslags utskeielser og
Skal definitivt testesJa det høres spesielt ut, men smaker kjempe godt (om du liker blåmuggost da )
Ikke meningen å provosere, jeg vil jo ikke spise noe som kan være skadelig for babyen, men jeg vil også vite hvor påstandene kommer fra og om de er dokumentert. Når jeg fant noe som talte i mot påstanden tenkte jeg at flere kunne være interessert i informasjonen, beklager dette!Javel, men di inneholder disse bakteriene som ikke er bra! Samme som i myke oster og rått kjøtt. Som jeg har sagt tidligere må folk selv velge hva dem syntes er riktig..! Jeg stoler på min jordmor ;-)
Der er jeg nå kjenner lukta flere meter i butikken, og klarer ikke å gå forbiI mitt forrige svangerskap hadde jeg dilla på jordbær og spiste det hver dag! Min sønn er 100% frisk!! Aldri hørt snakk om at dette er farlig! Det er bare tull! Det var det dem trudde i gamledager det
Har også lyst på spekeskinke!!Jeg har utrolig lyst på spekeskinke "bare" 20 uker igjen...
Kald potet, spekeskinke, ost, flattbrød med smør.... Får vann i munnen av å tenke på detHar også lyst på spekeskinke!!