Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det trygt med smeltet blåmuggost?? Har hørt at det er fy-fy uansett.
Jeg har såååå lyst på pepperkaker med blåmuggost og portvin! Gargh! Og det som jeg virkelig ikke kan spise. Prøver å fa tankene over på noe annet, nå skal jeg bake bløtkake så kanskje hjelper det.
Er det noe dere har lyst på som dere ikke kan spise?
En venninne som også er gravid, leste en Glad nyhet for gravide (og meg)! Nyere forskning viser at vi kan spise spekemat og muggost Helst smeltet muggost, men den på tube er pasteurisert :-D
Skal høre om ho kan sende link jeg!Ikke noe helsedirektoratet har gått ut å sagt hvertfall
Skal høre om ho kan sende link jeg!
Alle må gjøre det som di selv føles riktig ;-)Tror jeg har lest det du snakker om. Å så lenge helsedirektoratet ikke endrer sine retninger følger hvettfall jeg det som er anbefalt der i fra.
Hvorfor skal man ikke innta jordbær?Alle må gjøre det som di selv føles riktig ;-)
Jeg har for eksempel fått streng beskjed om at vi ikke må spise jordbær, men ser mange som gjør det.. Så da må det jo bli opp til hver og en ;-)
Jeg spiser salami på ostesmørbrød uten panikk, for da er den blitt varmebehandlet, og bakteriene dør da
Er noen bakretier i dem som ikke er bra for fosteret, men som syltetøy kan det spises, da er det koktHvorfor skal man ikke innta jordbær?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg bare synes det er rart at det ikke blir nevnt av helsedirektoratet på deres nettsider. En ganske ny artikkel på aftenposten påstår at dette med jordbær er en av flere myter ang. mat gravide ikke bør spise:Er noen bakretier i dem som ikke er bra for fosteret, men som syltetøy kan det spises, da er det kokt