Den ble veldig seig, skulle skrelt den først. Men han sugde på toppeneBlir aspargesen seig å tygge på, eller skreller du den kanskje??? Fikk han også fiskekake???
Fikk ikke fiskekake nei...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ble veldig seig, skulle skrelt den først. Men han sugde på toppeneBlir aspargesen seig å tygge på, eller skreller du den kanskje??? Fikk han også fiskekake???
Det er ikke så enkelt bestandig.Men hun smake på kjøttkaka si, gomla og tygde iallfall èn bit![]()
...men så smuldra den opp for henne, så hun fikk ikk tak til å spise på det hun hadde igjen inni hånda!
![]()
12.5 i skyggen her nå.
Skulle gjerne vårt lenka fast i solveggen i dag.![]()
Fant kyllinglever på butikken idag, har ikke tenkt på at man får kjøpt lever "bart", så nå skal det kokes lever som snuppa kan få prøve seg på. Den blir jo utrolig mør og fin, og proppfull av jern...gjenstår å se om hun blir å spise det da
![]()
![]()
Fysiooppdatering:
Det gikk greit. Fysioterapeuten la med én gang merke til at hun var litt skakk - atter en gang. Hun har ikke "tatt igjen" noe på utviklingen og henger fortsatt etter noen mnd, så jeg var litt for optimistisk på forhånd. Har fått lekse til neste time (som alltid), så vi har litt å styre med fremmover. Neste gang skal pappaen få bli med dit også, så han får ta del i opptreninga hennes litt mer siden de skal gå hjemme sammen hele sommeren.![]()
Ohhh. lefse er godt da!Vi har vært på langtur i dag, ble en tur innom kjøpesenteret ogsåHandlet sånn tallmatte fra nille, det synes snuppa var stor stas. Pappa har vært innom og hilst på, han hadde med seg lefse, ble en smule for meget, alt for godt
![]()
Ohhh. lefse er godt da!
Vi har i fryseren som vi fikk av svigermor før jul.
Jeg tror jeg bare må bestemme meg for at den har ligget for lenge og må kastes!!![]()
Jeg vet ikke hvor lenge slikt holder når den ikke ligger i dypfryser?Hehe, synd å kaste god mat da, du kan jo gi den bort![]()
Jeg vet ikke hvor lenge slikt holder når den ikke ligger i dypfryser?
Uff, jeg er redd dette blir en lang natt.
Først var Lillebror så hard i magen at han hylgråt mens han bæsjet da jeg holdt han over doen i kveld. Han får en terning aprikosmos i grøten hver kvenl, men det er tydeligvis ikke nok?
Så var T utrolig sliten tror jeg, alt gikk på tverke frem til han var i seng. Og Lillebror har allerede våknet en gang fordi han er så tett i nesen. La han oppå en pute for å få hevet han litt, håper det hjelper!
Stakkars litenNasse er endelig kvitt neseplagene sine, det eneste som hjalp her til slutt var nesespray og den sugern. Håper han blir litt lettere i magen sin, jeg har sviskesaft i grøten til vesla, det ser ut til å hjelpe her.
Søtpotet anbefales på det varmeste! Har brukt det i mos fra dag 1, og hun elsker smaken! Bruker heller den enn vanlig potet, for den har mer smakDet er ikke så enkelt bestandig.
Er søtpotet populært? Kan det anbefales? Har hverken smakt det selv eller gidd det til Jenny enda..![]()
Vi plages også med treg mage, bare kaninkulerFår prøve sviske...
Der sier du noe. Han har fått litt banan i det siste. Senest en halv most banan i går.Vi plages også med treg mage, bare kaninkulerHun tåler banan dårlig, det er så synd for er en av få ting hun spiser med stor apetitt!
Hun spiste myyye sviskemos før, ett glass om dagen, men nå får jeg ikke i henne noe med skje så hun får sviskesaft på tutkopp. Men får ikke i henne på langt nær så mye som før, så magen er helt håpløs!
Hehe. Ja men det er jo mer spennende å spise selv! Og ikke alle er så happy for most matRart det der når de får spise selv at ting de ikke likte på skje, blir godt. Nå elsker snuppa avokado, spiser en halv en glatt
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Hjelper som regel å droppe bananen noen dager her iallfall, så får hun det innimellom og da er problemene tilbake. Er bare en liten bit som skal tilDer sier du noe. Han har fått litt banan i det siste. Senest en halv most banan i går.
Burde kanskje kutte den ut for å se etter bedring.