Blåmandag..

Rart det der når de får spise selv at ting de ikke likte på skje, blir godt. Nå elsker snuppa avokado, spiser en halv en glatt:eek::eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Så flott da!
Venter i spenning på at Hermine skal begynne å SPISE maten jeg gir henne, hun smaker bare og alt ligger igjen o_O Hun får kun i seg mat når hun er så sulten at hun ikke har tid til å spise selv, så jeg må hjelpe henne :(

Søtpotet anbefales på det varmeste! Har brukt det i mos fra dag 1, og hun elsker smaken! Bruker heller den enn vanlig potet, for den har mer smak ;) Tror hun likte å spise den selv, fikk i seg en bit eller to :) ...men den blir veldig mør, så ble til mos i hendene på henne ;)
Hm.. skal kjøpe neste gang jeg er på storhandling.:)

Så flott da!
Venter i spenning på at Hermine skal begynne å SPISE maten jeg gir henne, hun smaker bare og alt ligger igjen o_O Hun får kun i seg mat når hun er så sulten at hun ikke har tid til å spise selv, så jeg må hjelpe henne :(
Det vil nok gå seg til skal du se

Det vil nok gå seg til skal du se

Håper på det! Men går rundt og er bekymra hele tiden føler jeg :( Vil ikke gå tilbake til å lure/presse i henne mat heller, så håper det løser seg...SNART!!!

Håper på det! Men går rundt og er bekymra hele tiden føler jeg :( Vil ikke gå tilbake til å lure/presse i henne mat heller, så håper det løser seg...SNART!!!
Du kan jo ringe helsesøster også, sjekke vekta hennes.
Jeg pleier å ringe for å berolige meg selv:)

Back
Topp