Fant kyllinglever på butikken idag, har ikke tenkt på at man får kjøpt lever "bart", så nå skal det kokes lever som snuppa kan få prøve seg på. Den blir jo utrolig mør og fin, og proppfull av jern
...gjenstår å se om hun blir å spise det da

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12.5 i skyggen her nå.Her også, faktisk 9 varmegrader i dag![]()
I doen eller potta!WHAT??? Ikke skiftet bæsjebleie siden PÅSKE???Hvor bæsjer han da???
![]()
SÅ bra hun får hjelp!Fysiooppdatering:
Det gikk greit. Fysioterapeuten la med én gang merke til at hun var litt skakk - atter en gang. Hun har ikke "tatt igjen" noe på utviklingen og henger fortsatt etter noen mnd, så jeg var litt for optimistisk på forhånd. Har fått lekse til neste time (som alltid), så vi har litt å styre med fremmover. Neste gang skal pappaen få bli med dit også, så han får ta del i opptreninga hennes litt mer siden de skal gå hjemme sammen hele sommeren.![]()
Ja, det er godt å ha et sted å komme til og få oppfølging i påvent av ny sjekk ved barneavdelinga i Ålesund i slutten av mai.SÅ bra hun får hjelp!
Ja brokkolien blir bare gris her ogJa, det er godt å ha et sted å komme til og få oppfølging i påvent av ny sjekk ved barneavdelinga i Ålesund i slutten av mai.
Prøvde å gi kokt brokkoli og blomkål i dag.. Det virka som at brokkolien var for knudrete, så den dælja ho bare i bordet med. Blomkålen tygde hun litt på.. Morro å prøve da! Syns jeg iallfall..![]()
Jøsses, og hvordan i all verden klarer du å time det da???I doen eller potta!![]()
Så bra at dere får god oppfølging da!Fysiooppdatering:
Det gikk greit. Fysioterapeuten la med én gang merke til at hun var litt skakk - atter en gang. Hun har ikke "tatt igjen" noe på utviklingen og henger fortsatt etter noen mnd, så jeg var litt for optimistisk på forhånd. Har fått lekse til neste time (som alltid), så vi har litt å styre med fremmover. Neste gang skal pappaen få bli med dit også, så han får ta del i opptreninga hennes litt mer siden de skal gå hjemme sammen hele sommeren.![]()
Hermine smakte på brokkoli første gang hun fikk det, nå NEKTER hunJa, det er godt å ha et sted å komme til og få oppfølging i påvent av ny sjekk ved barneavdelinga i Ålesund i slutten av mai.
Prøvde å gi kokt brokkoli og blomkål i dag.. Det virka som at brokkolien var for knudrete, så den dælja ho bare i bordet med. Blomkålen tygde hun litt på.. Morro å prøve da! Syns jeg iallfall..![]()
Blir aspargesen seig å tygge på, eller skreller du den kanskje??? Fikk han også fiskekake???Lillebror og jeg fikk oss en flott tur med sjal på ryggen. Gikk i ca en time, han sov i 20-30 minutterTO korte dubber i dag har ført til en noe sliten unge
Venter på at grønnsakene til middagen skal koke seg skikkelig møre, så skal han få spise litt sammen med T og meg før han tar en dubb til i vogna!
Fiskekaker, gulrøtter og asparges på oss i dag![]()
Så heldig du er som har baby med matlyst! Litt misunneligHei jenter! I dag har jeg jogget for første gang siden høsten 2011! Litt ute av form ja, men skal hente meg inn igjen. Etterpå laget jeg cupcakes til forening i kveld. Etter henting i bhagen laget jeg lapskaus til middag. Moste litt av det til Daniel og han likte det kjempebra. Til dessert fikk han avokado og banan mos.
Vi hadde andre natt på eget rom i natt. Våknet et par ganger men roet seg med vann. Ammet først kl 03 etter at han sist fikk ca kl 20. Ser fremgang nå. Men merker at jeg sover tyngre (og bedre) uten han på rommet. Blir liksom helt i ørska og fortumla når han gråter, så reaksjonstiden blir jo tregere.
Ja, det er greit at han også kommer inn i det, og får lære det fra fysioterapeuten og ikke meg.Så bra at dere får god oppfølging da!Er nok viktig at det er begge foreldrenes jobb å trene med babyen ja
![]()
Hva skal dere trene på da?
Så flott daJa, det er greit at han også kommer inn i det, og får lære det fra fysioterapeuten og ikke meg.
Til neste gang skal vi prøve å få henne til å strekke ut armene godt når hun skal opp med overkroppen på mageleie, også skal vi stimulere til mer rotasjon.
Buskene var interessante å pille borti her, men teksturen blir nok for merkelig til å spise ja.Hermine smakte på brokkoli første gang hun fikk det, nå NEKTER hunSkal prøve å koke bare stilken i staver, tror hun misliker alle "buskene" på den
![]()
Men hun smake på kjøttkaka si, gomla og tygde iallfall èn bitBuskene var interessante å pille borti her, men teksturen blir nok for merkelig til å spise ja.![]()
Jeg holder han (nesten) alltid over vasken ved bleieskift for å se om han tisser og flytter han til do eller potta om han begynner å trykke. Ellers har han vært veldig hard i magen etter at han begynte med fast føde, så det er ikke så vanskelig å skjønne på han når han begynner å trykke, da er det på tide å få han på potte eller over doenJøsses, og hvordan i all verden klarer du å time det da???