Blåmandag..

Lilla-87

Forumet er livet
God dag!
Her har vi vært oppe siden 06.30 og jeg angrer på at jeg ikke la meg tidligere i går..:p
Har nettopp skifta ei stor bæsjebleie på vesla, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det til mannen; men ta for guds skyld ut de "vingene" på bleiekanten slik at det ikke lekker!! Han får det bare ikke inn.. Ergelig med avføring på.bodyen når det kunne vært unngått.;)
I dag skal vi til fysioterapeuten kl.13 og jeg er veldig spent på hva hun sier. Selv syns jeg at mye har "løsna" hos vesla den siste måneden, så det har iallfall ikke stoppa opp ifht utvikling, men det gjenstår å høre hva eksperten sier.:)

God morgen! :)
Spennende med fysio da :D
Urolig natt her, inntil jeg kjente at kluten under hodet til Hermine var SØKKVÅT :eek: Hun hadde vært så svett at den var helt våt :( Så måtte opp å finne den tynne, bittelille babydyna hennes og da roa hun seg. Hadde tydeligvis vært varm og at det var ubehagelig. Så nå lurer jeg på om jeg skal droppe skinnet hun sover på, ELLER om jeg skal kjøpe sommerdyne til henne. Hun har det med å plutselig slenge beina i været i søvne, så den lille babydyna kom jo flaskende ut av senga hennes rett som det var :p

Ellers driver jeg å tenker på å koke babykjøttkaker idag :) Tenker å kjøpe kjøttdeig uten salt og forme de som pinner og så koke...kan jo bli en spennende måte for henne å spise kjøtt selv på! ...hvis det går ;)

God morgen:)
Her var vi oppe kl 7:) Emmeth våknet kl 4 i natt for og få smokken sin;)
Masse lykke til hos fysioterapeuten:) Har dere fått noen svar på prøvene hennes ennå? Idag er jentene i bhgen igejn, vært hjemme siden onsdag pga planleggingsdager, så det er utrolig deilig og bare sitte og kunne slappe av litt mens Emmeth sover ute i vogna si i regnværet;) Planene mine for dagen er absolutt INGENTING:D

Hei og hopp:-)

Snuppa våknet som vanlig rundt firetiden i natt, denne gangen måtte jeg inn og gi henne smokken. Begynner å bli lei av det der nå, i natt hostet hun ikke heller.
Hun våknet 7.15, men da var jeg så trøtt at jeg fikk henne til å sovne igjen, jeg stod opp halv ni og hun stod opp kvart over ni. Nå er vi ferdig med mating og rydding, snuppa leker seg på gulvet:-)

Skjer ingenting i dag, lurer på om jeg skal en tur på butikken eller ikke.

God dag!
Her har vi vært oppe siden 06.30 og jeg angrer på at jeg ikke la meg tidligere i går..:p
Har nettopp skifta ei stor bæsjebleie på vesla, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det til mannen; men ta for guds skyld ut de "vingene" på bleiekanten slik at det ikke lekker!! Han får det bare ikke inn.. Ergelig med avføring på.bodyen når det kunne vært unngått.;)
I dag skal vi til fysioterapeuten kl.13 og jeg er veldig spent på hva hun sier. Selv syns jeg at mye har "løsna" hos vesla den siste måneden, så det har iallfall ikke stoppa opp ifht utvikling, men det gjenstår å høre hva eksperten sier.:)

Spennende å høre hva de sier, bra at du ser hun har blitt mye bedre:-)

Urolig natt her, inntil jeg kjente at kluten under hodet til Hermine var SØKKVÅT :eek: Hun hadde vært så svett at den var helt våt :( Så måtte opp å finne den tynne, bittelille babydyna hennes og da roa hun seg. Hadde tydeligvis vært varm og at det var ubehagelig. Så nå lurer jeg på om jeg skal droppe skinnet hun sover på, ELLER om jeg skal kjøpe sommerdyne til henne. Hun har det med å plutselig slenge beina i været i søvne, så den lille babydyna kom jo flaskende ut av senga hennes rett som det var :p

Ellers driver jeg å tenker på å koke babykjøttkaker idag :) Tenker å kjøpe kjøttdeig uten salt og forme de som pinner og så koke...kan jo bli en spennende måte for henne å spise kjøtt selv på! ...hvis det går ;)
Det blei plutselig varmt her også i går kveld. Våren er endelig i anmarsj! :)
Så spennende med kjøttpinner!! Hadde jeg alsri kommet på. Klapp på skuldra til deg og la oss få vite hvordan det går.:D

Det var lurt, si fra hvordan det går:-)

Jeg vurderer å kjøpe sommerdyne av dun, de skal vel være litt tyngre?

Det blei plutselig varmt her også i går kveld. Våren er endelig i anmarsj! :)
Så spennende med kjøttpinner!! Hadde jeg alsri kommet på. Klapp på skuldra til deg og la oss få vite hvordan det går.:D

Her også, faktisk 9 varmegrader i dag:-)

Stakkars, da har hu jaggu meg hatt det varmt :eek: Hadde mulig det er veldig varmt og sove på skinnet nå, men sier jo ull skal være svalt når det er varmt og omvendt når det er kaldt? Men både Neline og Emmeth er veldig varme av seg, normal temp ligger på 37,4, så her i huset blir det altfor varmt! :happy119 Er nok lurt med en dyne som ikke er altfor varm:)

Det var smart og lage egne babykjøttkake-pinner;) Jeg tenkte og lage vanlige kjøttkaker idag jeg da, med magert svinekjøtt og tilsetter salt etter jeg har tatt ut farsen hans, men tilsetter løk som vanlig for smaken skyld, han elsker smak;) Uansett er det jo stas for de små og prøve og spise selv):) Litt søl blir det nå, men det går:D

God morgen:)
Her var vi oppe kl 7:) Emmeth våknet kl 4 i natt for og få smokken sin;)
Masse lykke til hos fysioterapeuten:) Har dere fått noen svar på prøvene hennes ennå? Idag er jentene i bhgen igejn, vært hjemme siden onsdag pga planleggingsdager, så det er utrolig deilig og bare sitte og kunne slappe av litt mens Emmeth sover ute i vogna si i regnværet;) Planene mine for dagen er absolutt INGENTING:D
INGENTING?! Så flink du er..:D
Prøvesvarene et negative, så de har ikke funnet noe enda.. Skal tilbake tim sykehuset i mai for å følge opp refleksene hennes. Om de fortsatt ikke er som de skal, så er det vel snakk om grundiere undersøkelser (ny EEG, evt narkose og MR.) Heldigvis er hun i god form om dagen så det setter vi pris på!:)

Prøvesvarene et negative, så de har ikke funnet noe enda.. Skal tilbake tim sykehuset i mai for å følge opp refleksene hennes. Om de fortsatt ikke er som de skal, så er det vel snakk om grundiere undersøkelser (ny EEG, evt narkose og MR.) Heldigvis er hun i god form om dagen så det setter vi pris på!:)

Ja, synes selv jeg er flink når jeg ikke skal gjøre noen verdens ting annet enn og kose meg med Emmeth og ellers slappe av:D

Åh, så kjedelig de ikke fant ut noe:( Håper de finner ut av hva som feiler henne under de nye undersøkelsene:) Godt og høre hu er i god form, ingenting er bedre enn det:D<3 Si ifra når du vet noe mer og oppdater oss når du har vært til fysio med henne:)

Det var lurt, si fra hvordan det går:)

Jeg vurderer å kjøpe sommerdyne av dun, de skal vel være litt tyngre?
Vi hadde sommerdyne av dun da hun var nyfødt, er den hun driver å sparker opp i lufta nå :p Men den er bare 60*80, så er aaalfor liten ;) Måtte bare ta den i natt siden det var den tynneste jeg hadde for hånden ;)

Men så bra at det ikke var epilepsi da :D

Hei og hopp:)

Snuppa våknet som vanlig rundt firetiden i natt, denne gangen måtte jeg inn og gi henne smokken. Begynner å bli lei av det der nå, i natt hostet hun ikke heller.
Hun våknet 7.15, men da var jeg så trøtt at jeg fikk henne til å sovne igjen, jeg stod opp halv ni og hun stod opp kvart over ni. Nå er vi ferdig med mating og rydding, snuppa leker seg på gulvet:)

hehe, er det nå jeg skal si du er litt bortskjemt på natta? :p Her er det helt normalt med et par amminger og 3-4 runder med å gi smokk i løpet av natta ;) Derfor det er uaktuelt å flytte henne på eget rom ennå ;)

Hei og hopp:-)

Hun våknet 7.15, men da var jeg så trøtt at jeg fikk henne til å sovne igjen, jeg stod opp halv ni og hun stod opp kvart over ni. Nå er vi ferdig med mating og rydding, snuppa leker seg på gulvet:-)

Kjedelig at hun våkner på natta da. 03-05 er den værste tida på natta også syns jeg.:p Det går nok over snart - slik som alle andre våkeperioder.;)

God dag!

Oh! Jeg har ikke skiftet bæsjebleie siden vi var på hytta i påsken jeg - uten vann. Og den var så ekkel den bleien at jeg er glad jeg har sluppet siden da :p

Lillebror og jeg var alene her i formiddag, mamma leverte T i bhg for meg.
Så vi hadde en rolig frokost med brød og avokado (og tilhørende gris!) før vi kjørte søs til fysio og trillet i byen før vi kjørte hun hjem.
Nå skal vi bare slappe av litt inne og snart ut for å gå tur og sove litt igjen =)

hehe, er det nå jeg skal si du er litt bortskjemt på natta? :p Her er det helt normalt med et par amminger og 3-4 runder med å gi smokk i løpet av natta ;) Derfor det er uaktuelt å flytte henne på eget rom ennå ;)

Hehe jepp;) Jeg har det helt fint, for jeg skal ikke på jobb dagen etterpå, verre med mannen stakkars. Jeg har ikke noe lyst til at han skal flytte på et annet rom igjen, men det det går snart mot det nå. Han ser ut som en panda rundt øynene, han klarer ikke sovne etterpå så han har dratt på jobb i femtiden i over en uke nå.

Ville ikke flyttet henne på eget rom jeg heller når det er så mange amminger, det blir bare slitsomt.

Kjedelig at hun våkner på natta da. 03-05 er den værste tida på natta også syns jeg.:p Det går nok over snart - slik som alle andre våkeperioder.;)

Satser på det, blir nok kjempemoro om det fortsetter når jeg skal tilbake i jobben, nærmer seg faretruende nå :disgust

Oh! Jeg har ikke skiftet bæsjebleie siden vi var på hytta i påsken jeg - uten vann. Og den var så ekkel den bleien at jeg er glad jeg har sluppet siden da :p

Lillebror og jeg var alene her i formiddag, mamma leverte T i bhg for meg.
Så vi hadde en rolig frokost med brød og avokado (og tilhørende gris!) før vi kjørte søs til fysio og trillet i byen før vi kjørte hun hjem.
Nå skal vi bare slappe av litt inne og snart ut for å gå tur og sove litt igjen =)
WHAT??? Ikke skiftet bæsjebleie siden PÅSKE??? :eek: Hvor bæsjer han da??? :p

Back
Topp