Hehe, selv hadde jeg min bamse i senga helt til jeg flyttet hjemmefra 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min farmor hadde en stor teddybjørn i sengen sin, og da hun døde fant jentungen denne. Hun var da 1,5 år. Dette er fem år siden, men bjørnen er fortsatt like viktig for henne. Hun sover med den hver natt, den er ofte med i leken, den er med de helgene hun er hos pappaen, og den er også med på ferier
Andre som har litt større barn som har et spesielt forhold til en bamse eller en leke?
Husker jeg selv hadde en kanin som var med overalt, men jeg husker ikke helt når jeg mistet interessen for den. Ser ikke ut som seksåringen er villig til å gi slipp enda i alle fall![]()
Har ei venninne som har en liten dokke som hun har hatt fra hun var liten, kjærester hun har hatt har sagt at den går et nuss hver kveld og er med henne på hytteturer og festivaler, husker mår hun overnattet hos meg var den med, hun er nå 28 og hun har den enda <3
Det må nevnes at hun er helt normal og har fast jobb og hus, hun og samboeren fikk en nydelig datter mai i fjor. Hun er bare veldig flink til å ta vare på ting![]()