Bjørn som bestevenn?

Min farmor hadde en stor teddybjørn i sengen sin, og da hun døde fant jentungen denne. Hun var da 1,5 år. Dette er fem år siden, men bjørnen er fortsatt like viktig for henne. Hun sover med den hver natt, den er ofte med i leken, den er med de helgene hun er hos pappaen, og den er også med på ferier :p

Andre som har litt større barn som har et spesielt forhold til en bamse eller en leke?

Husker jeg selv hadde en kanin som var med overalt, men jeg husker ikke helt når jeg mistet interessen for den. Ser ikke ut som seksåringen er villig til å gi slipp enda i alle fall :p

Har ei venninne som har en liten dokke som hun har hatt fra hun var liten, kjærester hun har hatt har sagt at den går et nuss hver kveld og er med henne på hytteturer og festivaler, husker mår hun overnattet hos meg var den med, hun er nå 28 og hun har den enda <3

Det må nevnes at hun er helt normal og har fast jobb og hus, hun og samboeren fikk en nydelig datter mai i fjor. Hun er bare veldig flink til å ta vare på ting :)

Har ei venninne som har en liten dokke som hun har hatt fra hun var liten, kjærester hun har hatt har sagt at den går et nuss hver kveld og er med henne på hytteturer og festivaler, husker mår hun overnattet hos meg var den med, hun er nå 28 og hun har den enda <3

Det må nevnes at hun er helt normal og har fast jobb og hus, hun og samboeren fikk en nydelig datter mai i fjor. Hun er bare veldig flink til å ta vare på ting :)

Såklart hun er helt normal ;) Det er bare godt å ha slike "trygghetsting".
Selv har jeg tre bamser fra da jeg var liten som betyr veldig mye for meg. De står fast på en kommode på rommet mitt, og ungene har aldri fått leke med de.

Har også ei veninne som har en liten ble hun har med overalt. Må ikke ligge i senga, hun har dem bare i veska eller baggen

Jeg sover fortsatt med bamsen min hver natt. Ligger enten oppå den med hodet eller holder rundt hun. Er snart 24år :) den er med på ALLE turer, og den har blitt en del av både familien og "gjengen" min. Glemmer jeg den hjemme og samboer er hjemme holder han rundt den :p hahaz Folk blir nesten lei seg om jeg drar på tur uten, og sier sånn: "stakkars Trine(den heter Trine ja :p ) som må ligge hjemme helt alene" og sånn. Haha. Her er jeg nå, hos min far sammen med "Trine" :p hun skal også være med til Tyrkia på mandag i to uker, der skal hun få ny bukse, og nye knapper. At hun bare har ett øye vil jeg ikke gjøre noe med, det mistet hun for 20 år siden :p

ImageUploadedByBV Forum1428013375.917165.jpg

Min kusine (frem til 11-12 år?) hadde med seg en hundebamse på ferier, så stor at den alltid måtte festes med bånd oppå på kofferten. Søtt da. Den ble borte da hun fikk en ekte hund.

Back
Topp