Biting

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Au, da har lillebror begynt å bite når jeg ammer. Han tar tak med tennene og biter hardere og hardere, som for å teste eller noe...

Noen andre babyer som biter? Hva gjør dere da?
 
Last edited:
Når du ammer eller generelt?

Under amming sier jeg "nei" og koblet av puppen, pakker den bort og sier at "Nå fikk mamma vondt, du må ikke bite."

Hvis han biter ellers prøver jeg /vi å si au, nei, og at vi får ondt.
 
Når du ammer eller generelt?

Under amming sier jeg "nei" og koblet av puppen, pakker den bort og sier at "Nå fikk mamma vondt, du må ikke bite."

Hvis han biter ellers prøver jeg /vi å si au, nei, og at vi får ondt.

Hehe, ja, under amming! Det glemte jeg å skrive.

Jeg kvepper sånn og tar vekk puppen. Da ligger han helt stille og avventer. :p Så prøver jeg å tilby igjen. Da er det av og til at han prøver å bite to-tre ganger til med en gang han får, til slutt dier han ordentlig.
 
Hehe, ja, under amming! Det glemte jeg å skrive.

Jeg kvepper sånn og tar vekk puppen. Da ligger han helt stille og avventer. :p Så prøver jeg å tilby igjen. Da er det av og til at han prøver å bite to-tre ganger til med en gang han får, til slutt dier han ordentlig.
Jeg pakker stort sett bort puppen. Han biter enten fordi jeg ikke ser på han når han spiser, eller fordi han ikke vil ha mer, så han må aktivt oppsøke for å få mer.

Ellers kjenner jeg igjen det der med å kveppe, fy så vondt det gjør!
 
Jeg pakker stort sett bort puppen. Han biter enten fordi jeg ikke ser på han når han spiser, eller fordi han ikke vil ha mer, så han må aktivt oppsøke for å få mer.

Ellers kjenner jeg igjen det der med å kveppe, fy så vondt det gjør!

Er jo hoggtenner de har. :p
 
Back
Topp