Har jo den naturell også, som du sikkert kan bruke som yoghurt i smoothie? Hvis de med smak lager for mye smak liksom.
Det var lurt, det skal jeg prøve!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jo den naturell også, som du sikkert kan bruke som yoghurt i smoothie? Hvis de med smak lager for mye smak liksom.
Fikk probiotika eller placebo-melkJeg hørte også noe om dette fra jordmor. Jeg tror ikke at det nødvendigvis må være Biola, syrnet melk av noe slag er vel poenget...?
Bioladrikkinga er herved igang![]()
Her på butikken er det brød deal der man kan kjøpe en biola og få et brød gratis! Har drukket en del biola disse ukene for å si det sånn! xP kanskje hamstre brød til frysern og biola før tilbudet er over så det holder en stund (økonomi.. usj..)
Jøss, så greit ;D Hvilken butikk er det? Her i huset kan vi bare spise glutenfritt brød (cøliaki), så regner ikke med det gjelder for vår del.. Hadde vært veldig greit, daKjedelig med økonomi iblant ja!
Coop prix ;-) er superbrød og grovstomp (tror jeg) som er på dealen denne mnder forskjellige for hver mnd (men superbrød er som regel bestandi en av brødene siden det ofte blir spist av barn og folk som ikke liker hele korn) ^^
Så greit med sånne dealer! Kanskje jeg får foreslå at de lager en deal med glutenfrie brød i tillegg![]()
Hvordan har det gått med biolaen?Så flink!
Vi skal handle idag, så har skrevet biola mango på handlelista.. Og håper jeg klarer å få den ned![]()
Hvordan har det gått med biolaen?fikk du det ned?
![]()
HahahaHaha... Den står der i kjøleskapet enda... Imorgen kanskje!!
Hahahajeg tok meg nettopp et glass med bringebærbiola zero. Aldri smakt før men funka den
![]()