Bina prøver på nr 2

Spennende!! :D


Taster på iPhone, så se bort fra tilfeller av autocorrect ;)
 
i dag er det intervju på en salgs jobb. må gjøre mitt beste for å få den jobben. da er alt kommet som servert på et fat:D
Synes vi fortjener dette nå, etter å ha hatt en lang periode som arbeidsledig, og hatt ekstremt dårlig råd.
Plutselig så er det massevis av lys i tunellen :D
 
Så spennende! Lykke til :D

Ønsker et hjertebarn ❤
 
Hvordan gikk det? :D

Ønsker et hjertebarn ❤
 
Vel, det kunne gått bedre. Mye bedre. Men stillingen er ikke interessant uansett. Provisjon lønn er ikke noe for meg

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Vel, det kunne gått bedre. Mye bedre. Men stillingen er ikke interessant uansett. Provisjon lønn er ikke noe for meg

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Uff da, det var noe møkk :( Provisjon er ikke noe å anbefale nei, hatt det før selv og man sliter seg ut for slikk og ingenting..

Håper noe annet kommer din vei snart! :)

Ønsker et hjertebarn ❤
 
Uff da, det var noe møkk :( Provisjon er ikke noe å anbefale nei, hatt det før selv og man sliter seg ut for slikk og ingenting..

Håper noe annet kommer din vei snart! :)

Ønsker et hjertebarn ❤
Nei det er ikke noe for meg. Må ha en fastlønn jeg

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Du har jo symtomer du :) Satser på spirene våre graver oss ned nå, og klamer seg fast!
 
Du har jo symtomer du :) Satser på spirene våre graver oss ned nå, og klamer seg fast!
Nja, er ikke helt overbevist i dag kjenner jeg. Men de spirene har å grave seg godt ned . Ellers limer jeg de med superlim og nagler de fast :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Kvalm :O

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Bare så det er sagt, jeg var kvalm fra 8 dpo og brakk meg hele tiden når jeg fikk positiv :D





Taster på appen :)
 
Bare så det er sagt, jeg var kvalm fra 8 dpo og brakk meg hele tiden når jeg fikk positiv :D





Taster på appen :)
Men det går over med en gang da... Jeg hater å være kvalm. Det er noe jeg virkelig ikke takler

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Kvalmen meldt seg igjen :S verker i magen og på sida ved eggstokken. Begynner å få antydning til ømme pupper. Nå må det gå fort fram til testing :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
har oppdatert hoved innlegget.
2 dager til sniktesting. tror faktisk jeg 9 dpo i dag og ikke 7. må ha ligget med munnen åpen de to siste dagene med lav måling.
 
Back
Topp