Bina prøver på nr 2

Bina

Pine Bina
VIP
Gidder ikke lete opp den gamle prøvedagboken, så lager heller en ny

nå har jeg tempet i 1 år og 2 mnd. blitt gravid 1 gang siden, men mistet før uke 12. (prøvd lenger enn dette)

i dag er jeg 1 dop , håper påsken har gitt oss en liten spire :)


CD 1- 10
ikke mye spennende som har skjedd.

CD 11
begynte med eggløsningslim, ikke så mye med det var der.

CD 12
El smerter.
Sex på dagtid.
Litt el slim på dagtid men mer på kvelden.
Syk,sovet mye

CD 13
elslim, litt el smerter,
Forkjøla

CD 14
Mitt el slim ser ut til at det tørker inn. (Tipper 1 dpo) Øm i ryggen, støl i eggstokkene. Grinete.
Mye mens murring og el smerter ved ved barne-tv tider.
Kvalm på kvelden

CD 15
Øm i underlivet, veldig sårbar, begynte dagen med å gråte:p
Mye mensmurring. Sex på morgenen, lav temp. hatt litt elslim
Var på lang sykkeltur

CD 16
Sekret er tørket opp, og jeg regner meg som 1 dpo. (oppdaterer litt mer i kveld)
Til nå har jeg hatt litt stikk i eggstokken og litt murringer i livmora. Lysken er litt rar og øm,men det er nok pga sykkelturen i går. Kvalm

CD 17
Merkelig murring, litt sånn svak verkende følelse. litt mens murr inni mellom. og det har vært en del stikking igjennom dagen og kvelden. og veldig oppblåst
Lysken er litt smårar igjen. 2 dpo

CD 18
3DPO. våknet grinete :p vært veeeeldig varm i natt. Murringene har våknet til liv. Og er litt sånn små uggen. lysken er fortsatt rar.. vært små kvalm i dag på jobb. er litt hormonell, men det er ikke noe nytt i dpo tida. ellers er lysken og murringene det samme.
Blod rester i trusa,så har antagelig spottet litt. Tror jeg må være lenger enn 3 dpo.


CD 19
Våknet med ganske bra mensmurring i dag. litt små uggen etter morgen kaffen.
jeg på do ofte. har litt slimete utflod som er blanda med kremet. Er veldig støl/øm i livmor når jeg lener meg fremover :O
Hadde noen kraftige stikk i livmor som jeg kjente helt opp til nakken. Ukonsentrert og trøtt. Ellers det samme.

CD 20
Mørkere brystvorter, noe farget utflod på morgenen i dag, ut på dagen hadde det forandret seg til seigt hvitt og ekkelt, og det har økt. Håper spira har gravd seg godt ned nå. litt stikk og litt øm. blitt fort sliten i dag. Ja også våknet jeg opp til murring

CD 21
Livmora lever sitt eget liv med murringer og stikking.
Kvalmen har meldt seg. Har bittelitt ømme pupper. Vært kvalm på morgenen og kvelden. Svimmel. Økt ,hvit utflod. Irritabel.

CD 22
stikker veldig i sida igjen. mensmurring. våkna i natt og var ekstremt kvalm.
trøtt, litt ømmepupper. synes de ser bittelitt større ut. lysken er rar igjen , sånn som den var tidligere i dpo
Kjempe kvalm, og trøtt i hele dag. Måtte sove litt. Er svimmel også. I løpet av kvelden har puppene blitt mer ømme

CD 23
kvalm kvalm kvalm. trøtt trøtt trøtt. mensen murr, takler ikke ha noe stramt over magen.
litt ømmere pupper enn i går. holdt på å kaste opp på jobb, på morran i dag :/

CD 24
kvalm. humøret svinger, jeg blir fort sur. det stikker til i magen.
Negativ test på ettermiddagsurin.
Nå har puppene blitt ømmere. Trøtt. Litt sureoppstøt. Reagerer på lukter.

CD 25
reagerer på lukter med å bli veldig kvalm, så i dag har jeg hatt et problem på jobb.
kvalmen kommer i bølger.
hatt lite med murringer, men har hatt en del med intense stikk. Er fortsatt veldig trøtt. puppene er ikke blitt noe ømmere.
jeg har vært kald og varm om hverandre i dag. mest kald:p
har mye utflod, så kjennes ut som jeg har tissa på meg.
går også ofte på do.
vært veldig hormonell i dag

CD 26
Nærmer seg ikm. skulle hatt en test nå.
nå er korsryggen ekkel og øm, det murrer i magen, vært mye stikking som kommer og går med vond korsrygg og rart bekken. vært veldig kvalm i dag.

CD 27
Øm i magen som det er rett etter el. Har hatt en del ubehagelige stikk. Trøtt, ekstremt sulten. Kvalm, bekkenet krangler, øm korsrygg og nå er puppene ømme, til og med brystvortene er ømme.
Har kjent en lukt av tran i hele huset i dag. Kun jeg som har kjent den:s
POSITIV test :D

CD 28
Mye mensmurr, mye kvalme. unormalt trøtt. positiv test på morgen urin (sterkere strek).
Sovet 2 timer :p ellers så har jeg ømme pupper, og har hatt en del sureoppstøt i dag .

CD 29
kraftige stikk. ekstremt kvalm, og nå gir det seg ikke etter mat heller. puppene har vokst masse. mannen er iallefall mer enn fornøyd med det :p testen ble faktisk sterkere enn i går etter tiden ...

CD 30
Vært rolig med symptomer i dag. Blitt veldig sliten og øm i korsryggen og værking i bena, av å ha stått og gått mye i dag.kvalm etter lunsj. mye murringer når jeg kom hjem. sovet to timer, og enn ikke fornøyd. fryser masse. og kveldskvalme.
Fikk en veldig sterk strek på gtesten i dag :D

CD 31
Første dag på jobb. gikk fint det, bare vært jævla kvalm og klarte ikke konsentrere meg like mye i opplæringen som jeg burde.
våknet 6 i dag og var ekstremt kvalm, prøvde å spise lunsj med de nye kollegaene, og hold nesten på å spy i maten :S grusomt!!! ble bedre utover ettermiddagen.
Var hos legen og fikk crinone, etter å ha ringt to sykehus og forhørt seg.
Nå skal spira klore seg godt fast :D

CD 32
tøtt, kvalm. stekker og murrer i livmor. tisser mye hele tiden.svimmel.

CD 33
Morgen kvalm, svimmel. Hormontroll.
TRØTT

CD 34
Små kvalm, hormonell og griner for ingenting. Litt murring.

CD 35 - 36
Små kvalm i perioder. Murring. Trøtt
Ettermiddag, startet kramper i magen, som gikk over . tenkte ikke mer over det før 4 timer etterpå. da kom de tilbake. tok 2 smertestillende å la meg. så fort jeg rørte meg så økte det i intensitet.
sovnet en eller annen gang, men ble vekket av mini som hadde feber igjen ved 4 tida. måtte ned å hente paracet. gikk på do, smertene ble helt uutholdelige. begynte å kaldsvette og trodde jeg skulle besvime der jeg satt. ble sittende lenge lenge med intense kramper. Tørket og tørket brun crinone rester, begynte å små blø. kastet inn på mer smertestillede. ble liggende i senga til klokka 7, fortsatt vondt. sovnet igjen og våknet i 10 tida. da var smertene helt borte. men blødningen hadde tatt seg opp litt mer, men var mest gammelt blod blandet med friskt blod og rester av crinone.
Dro til legevakten 1330, men der virket han kjempe usikker, så ble ikke noe klokere av det.
nå er kokka blitt 19:56 og blodet er borte, kunn tynt blod når jeg tørker meg. har mye murring og stikk i livmor. har fortsatt symptomene mine som ømme pupper, kvalm og kjempe trøtt.
Så må vel bare avvente å se hvordan dette går. nå begynner tankene å fundere på om det har vært to der inne...
 
Last edited:
Blir spennende å følge med deg og <3


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Så hyggelig at du før dagbok også :) Tvi tvi!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Koselig med dagbok, jeg vil følge deg :D
 
Greit å legge den gamle dagboka på hylla. og heller starte en ny :D
 
i dag har jeg faktisk vært litt småkvalm . og har faktisk vært litt hormonell når jeg tenker meg om :p
mannen mener jeg er gravid, siden han fant en baby paprika i paprikaen han skulle kutte opp til middag:p Det mente han er et tegn. også mener han det ei jente...
litt morsomt at han er engasjert da<3 hadde vært veldig veldig fint om han har rett
 
Hehe, samboeren din hørtes koselig ut! Er så fint med optimiske menn rundt oss når vi selv er usikre!

Håper for dere! :D
 
han er ikke alltid sånn. som regel så viser han at han ikke bryr seg :p
Nå holdt tilogmed jeg på å svare på denne for deg, haha. Akkurat som om jeg kjenner mannen din :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Nå holdt tilogmed jeg på å svare på denne for deg, haha. Akkurat som om jeg kjenner mannen din :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
hihi, men det hadde ikke gjort noe da :p jeg har jo fortalt litt om han, så du vet jo hvordan han er på den fronten :p
 
hihi, men det hadde ikke gjort noe da :p jeg har jo fortalt litt om han, så du vet jo hvordan han er på den fronten :p
Hihi,ja,føler igrunn det altså :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg har blod rester i trusa. Jeg tror jammen jeg har spottet litt i dag jeg :O det pleier aldri å skje her. Sist det skjedde så fant jeg ut at jeg var gravid like etterpå ...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg har blod rester i trusa. Jeg tror jammen jeg har spottet litt i dag jeg :O det pleier aldri å skje her. Sist det skjedde så fant jeg ut at jeg var gravid like etterpå ...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Snakker vi festeblødning? :D Eller sympati blødning for meg, haha :p Neida, det er nok en liten spire som lurer der :D
 
Snakker vi festeblødning? :D Eller sympati blødning for meg, haha :p Neida, det er nok en liten spire som lurer der :D
Ja kanskje det er sympati blødning :p
Hadde vært gøy om det var spirelille da som graver seg godt ned der inne :)


Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Ja kanskje det er sympati blødning :p
Hadde vært gøy om det var spirelille da som graver seg godt ned der inne :)


Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja, jeg tror det er det jeg :) Føler det på meg.
 
Back
Topp