Ja veldig praktisk!Er det jeg og vil ha, helt riktig temp med en gang. Å stå der å kåle med kaldt vann, varmt vann, litt mer kaldt osv er egentlig mer enn jeg gidder![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig praktisk!Er det jeg og vil ha, helt riktig temp med en gang. Å stå der å kåle med kaldt vann, varmt vann, litt mer kaldt osv er egentlig mer enn jeg gidder![]()
Ikke meninga å kuppe tråden, men må bare spørre da jeg ikke kan fullamme (brystreduksjon) og har sikla på vidunderet siden vi begynte prøvinga.Jeg synes det er praktisk å slippe å styre med pulveret, bli ofte mye søl synes jeg [emoji14] samt at melka bestandig er i riktig temperatur
Nei, jeg synes ikke det. Bruker å gjøre det under det daglige vaskinga av flasker!Ikke meninga å kuppe tråden, men må bare spørre da jeg ikke kan fullamme (brystreduksjon) og har sikla på vidunderet siden vi begynte prøvinga.
Er det mye styr med rengjøring av den?
Ja veldig praktisk!
Blei bestilt her også plutseligNå har jeg bestilt den [emoji480][emoji389][emoji389]
Nå har jeg bestilt den [emoji480][emoji389][emoji389]
Har dere elektrisk sterilisator da? [emoji28]Blei bestilt her også plutselig![]()
Blei bestilt her også plutselig![]()
Har dere elektrisk sterilisator da? [emoji28]
Ah, han her likte ikke de flaskene [emoji14]Nei, jeg steriliserer flaskene i microen jeg [emoji14] Vi bruker kun mam antikolikk og de er lett å sterilisere i micro ;-)
Ah, han her likte ikke de flaskene [emoji14]
Her er det avent og Madela flasker, og mam smykker [emoji85]Han her tar alle flasker, så jeg valgte ut fra de jeg kjente fra før av når vi begynte å handle inn [emoji23]
Har den fra avent som man har i microen, funker bra nok.Har dere elektrisk sterilisator da? [emoji28]
Men over til bilstolpose, noen som har erfaring med easygrow lite? Fungerer den til vinteren? Veldig varm baby, så er redd de tykkeste blir for varm og klam