Bilstolpose

Jeg synes det er praktisk å slippe å styre med pulveret, bli ofte mye søl synes jeg [emoji14] samt at melka bestandig er i riktig temperatur
Ikke meninga å kuppe tråden, men må bare spørre da jeg ikke kan fullamme (brystreduksjon) og har sikla på vidunderet siden vi begynte prøvinga.
Er det mye styr med rengjøring av den?

Ikke meninga å kuppe tråden, men må bare spørre da jeg ikke kan fullamme (brystreduksjon) og har sikla på vidunderet siden vi begynte prøvinga.
Er det mye styr med rengjøring av den?
Nei, jeg synes ikke det. Bruker å gjøre det under det daglige vaskinga av flasker!

Har dere elektrisk sterilisator da? [emoji28]
Har den fra avent som man har i microen, funker bra nok.
Nå er denne babyen helt motsatt av storesøster. Hun sprutgulpet av mam, og vi brukte kun avent. Denne babyen tar ikke avent, kun mam:p Så nå har jeg et berg av flasker! Masse avent fra forrige gang, også har jeg måtte gå til innkjøp av mam nå.

Men over til bilstolpose, noen som har erfaring med easygrow lite? Fungerer den til vinteren? Veldig varm baby, så er redd de tykkeste blir for varm og klam

Men over til bilstolpose, noen som har erfaring med easygrow lite? Fungerer den til vinteren? Veldig varm baby, så er redd de tykkeste blir for varm og klam

Bruker easygrow lite nå. Ofte ca 4-10 grader ute, da har jeg på ungene en lue og tynn jakke i posen, da er de passe varm. Går nok over til voksi move når det tipper på minussiden, og med bare inneklær i posen for voksi move er varm ja[emoji4] nordlys lammeskinnspose til minivogn kan også brukes i bilstol. Lammeskinn regulerer godt, kanskje den er bedre egnet til en varm unge?[emoji4]

Back
Topp