Bilstolpose

Jeg har aldri savnet det til våre barn, vi har nr 2 nå. Vi bor på Østlandet da. Kan jo være noen kanter av landet det er praktisk med pose i bil.

Jeg har aldri savnet det til våre barn, vi har nr 2 nå. Vi bor på Østlandet da. Kan jo være noen kanter av landet det er praktisk med pose i bil.

Vi bor på vestlandet, så her er jo mye surt og kaldt, men vet ikke om det er vits å bruke penger på det. På en måte virker det veldig greit, men på en annen måte har vi jo uansett på varme klær, og det er jo ikke lenge det er kaldt i bilen..

Elska voksiposen eg hadd til nr2. Ho var født i september.Men den tar plass i sete. Hadde ikkje fått plass til ein snart 5 mnd gammel baby i babysete med pose nå tror eg. Eg kjøper det ikkje denne gangen siden han er så stor nå. Ullteppe får duge denne vinteren :)

Elska voksiposen eg hadd til nr2. Ho var født i september.Men den tar plass i sete. Hadde ikkje fått plass til ein snart 5 mnd gammel baby i babysete med pose nå tror eg. Eg kjøper det ikkje denne gangen siden han er så stor nå. Ullteppe får duge denne vinteren :)

Ja det også er noe, får vel ikke plass heller :rolleyes:

Vi har en, men er så og si ikke brukt! Bilen blir fort varm så holder med f.eks pledd som kan tas av. Blir det skikkelig kaldt varmer vi bilen før vi drar;)

Vi parkerer alltid i garasjen så bilen er alltid litt varm. Kommer til å satse på ullteppe inntil vi ser om det er behov for noe mer.

Vi får en hjemme strikka en, hadde nok ikke kjøpt hvis vi ikke fikk det heller. Bruker ullteppe og har på han ull klær :)

Vi har aldri hatt det og ikke savnet det. Nå er lillebror uansett for tung til å bære rundt i bilstolen så den står fast i bilen. :P

Har lammeskinn under han i bilstolen og et ullfleeceteppe som vi tar over på kalde dager. :)

Ser for meg at vi uansett må bytte til bilstol nr to om 6 måneder. Så orker ikke bruke penger på en sånn pose uansett.

Vi har kun brukt ulldress og ullteppe i bilstolen, kommer til å fortsette med det :)

Hvor lenge ser dere for dere at babyen skal ha babysete egentlig ? Min er langt innafor på kg til og bytte til sete Nr 2. Men eg håper han kan lære seg og sitte før vi bytter. Håper ikkje ha bikker 13 kg før den tid :p

Hvor lenge ser dere for dere at babyen skal ha babysete egentlig ? Min er langt innafor på kg til og bytte til sete Nr 2. Men eg håper han kan lære seg og sitte før vi bytter. Håper ikkje ha bikker 13 kg før den tid :p
Vi har i-size sete så vi har en begrensning på 75 cm før vi må bytte. Hun er ca 65 nå så holder nok noen måneder til.

Tror vi bare dropper det, bilen blir oppvarma uansett, og før det rekker å bli vinter er han jo stor :)

Vi har i-size sete så vi har en begrensning på 75 cm før vi må bytte. Hun er ca 65 nå så holder nok noen måneder til.
Er det ikkje kg begrensinger og? Tror det kun er kg på maxi cosien. Men det er greit nokk. Han stopper vell litt opp å vokse så fort nå :)

Har ikkje hatt det til verken september- eller novemberbabyane mine og føler ikkje noko behov for det denne gongen heller. Har på vanlige inneklær + teppe ved behov, når det blir kaldare blir det nok ein tynn ulldress i tillegg.

Satsar på å kunne bruke setet til knøttet kan sitte sjølv i alle fall. Eldste brukte babysete til han var ca 10 mnd, lille til ho var 16 mnd (først då var ho passert 9 kg).

Back
Topp