Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri savnet det til våre barn, vi har nr 2 nå. Vi bor på Østlandet da. Kan jo være noen kanter av landet det er praktisk med pose i bil.
Elska voksiposen eg hadd til nr2. Ho var født i september.Men den tar plass i sete. Hadde ikkje fått plass til ein snart 5 mnd gammel baby i babysete med pose nå tror eg. Eg kjøper det ikkje denne gangen siden han er så stor nå. Ullteppe får duge denne vinteren![]()
Vi parkerer alltid i garasjen så bilen er alltid litt varm. Kommer til å satse på ullteppe inntil vi ser om det er behov for noe mer.
Her å, men vi bor på kysten i sør-trøndelag så mam vet aldri med været så jeg har kjøpt enSamme her![]()
Vi har i-size sete så vi har en begrensning på 75 cm før vi må bytte. Hun er ca 65 nå så holder nok noen måneder til.Hvor lenge ser dere for dere at babyen skal ha babysete egentlig ? Min er langt innafor på kg til og bytte til sete Nr 2. Men eg håper han kan lære seg og sitte før vi bytter. Håper ikkje ha bikker 13 kg før den tid![]()
Er det ikkje kg begrensinger og? Tror det kun er kg på maxi cosien. Men det er greit nokk. Han stopper vell litt opp å vokse så fort nåVi har i-size sete så vi har en begrensning på 75 cm før vi må bytte. Hun er ca 65 nå så holder nok noen måneder til.
Isize er den nye standaren. Maxi cosi peble plus er av den typen. Da er de begrensning på lengde.Er det ikkje kg begrensinger og? Tror det kun er kg på maxi cosien. Men det er greit nokk. Han stopper vell litt opp å vokse så fort nå![]()