Bilstolpose

Belka

Betatt av forumet
Trenger man det?
Lurer litt på Odenwalder, helårs, men er usikker på om det er noe man trenger eller fra "kjekkt å ha" serien.
Noen som vet? :)

Hadde voksi bilstol pose sist. Den var kjempe god :) men da var det september baby. Så det var kaldt hele den første tiden. Men den blir for varm på sommeren og den stjeler litt plass i sete. Så den tykke er best egnet til dei minste. Men ein tynnere type kan sikkert vere ett godt alternativ :) eg kommer ikkje til og kjøpe denne gangen tror eg. Håper eg får arve ein som svigermor strikka til ein gutt som er vokst utav den :p eller så går eg for teppe. Rett og slett for og tenke litt økonomi og vi har masse gode ull tepper :)

Jeg er også veldig usikker på dette... Tenkte i utgangspunktet ikke å ha, men så har jeg blitt litt usikker... Har nok bestemt meg for å ikke kjøpe en dunpose siden lille kommer i april og det kan fort bli varmt. Vurderte å strikke pose, men synes egentlig ikke de et noe fine, og hvis man da kan gjøre samme nytten med et teppe i ull og noen gode ullklær er vel det kanskje like greit... Skal likevel sjekke ut litt mønster osv på strikka pose og se om jeg kanskje bare lager en...

Jeg får en strikka bilstolpose fra stemor til samboer :) den har armer og er ellers en pose, tror det holder :)

Jeg sydde denne i fleece og bomullsstoff til ei vennine (ja jeg vet den dukken ser levende ut :P )

Vedlegg

• 10884930_10155160300655107_1507120655_n.jpg
    10884930_10155160300655107_1507120655_n.jpg
    77,3 KB · Visninger: 54
  • 10881241_10155160300760107_1627809486_n.jpg
    10881241_10155160300760107_1627809486_n.jpg
    99,7 KB · Visninger: 55
Jeg får en strikka bilstolpose fra stemor til samboer :) den har armer og er ellers en pose, tror det holder :)

Det fikk jeg til nr 2, januar barn. Og den holdt i massevis i tillegg til st han hadde et pledd over seg den kaldeste tiden. veldig praktisk og bare kan løfte over i vogna med den 'dressen' på:-)

Vi arver nok en tykk pose og så tenker jeg svigermor artikler om jeg sier jeg vil ha

Har kjøpt en litt tynnere enn dunpose:-) greit å ha de første månedene på våren. Men det er vel ikke noe man MÅÅÅÅ ha.
ImageUploadedByBV Forum1449058079.411731.jpg

Tenker att de blir för varmt og eg kommer kanske bruka bara pledd.

Har en kjekk bilstolpose fra newbi som jeg kjøpte til minste storebror. Men det er bare en "dress".
Kommer til å bruke teppe etter sommeren.

ImageUploadedByBV Forum1449061973.873408.jpg

Har kjøpt Voksi Move (?) som jeg tenker å bruke i bilstolen / eventuelt som vognpose den første tida hvis det er kaldt!

I april trenger man neppe bilstolpose, iallfall ikke dun/termo.

Vi fikk baby i august sist, hadde ikke bilstolpose til henne heller. Brukte bare ullteppe og tynn dundyne over på de kaldeste dagene, og strikkaklær inni bilstolen da.

Har en strikka bilstolpose, men den likte jeg ikke noe særlig. Siden lillebror kommer i april vil jeg tro at tykt ullteppe er nok. :)

I april trenger man neppe bilstolpose, iallfall ikke dun/termo.

Vi fikk baby i august sist, hadde ikke bilstolpose til henne heller. Brukte bare ullteppe og tynn dundyne over på de kaldeste dagene, og strikkaklær inni bilstolen da.

Har en strikka bilstolpose, men den likte jeg ikke noe særlig. Siden lillebror kommer i april vil jeg tro at tykt ullteppe er nok. :)

Det kommer nok litt ann på hvor man bor om man trenger. Og noen her vil sikkert få mars barn også. Men enig med deg at man sannsynligvis ikke trenger dun/termo:-)

Back
Topp