Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får en strikka bilstolpose fra stemor til samboerden har armer og er ellers en pose, tror det holder
![]()
Jeg får en strikka bilstolpose fra stemor til samboerden har armer og er ellers en pose, tror det holder
![]()
Tenker det holder jeg ogsåhar du bilde av posen? Har lett og lett etter noen fine
![]()
Det fikk jeg til nr 2, januar barn. Og den holdt i massevis i tillegg til st han hadde et pledd over seg den kaldeste tiden. veldig praktisk og bare kan løfte over i vogna med den 'dressen' på![]()
Jeg sydde denne i fleece og bomullsstoff til ei vennine (ja jeg vet den dukken ser levende ut)
Har kjøpt en litt tynnere enn dunposegreit å ha de første månedene på våren. Men det er vel ikke noe man MÅÅÅÅ ha.
Vis vedlegget 148810
Den var morsom... Har du mønster på denne?
Den var også kjempefin... Hvor er den fra?
I april trenger man neppe bilstolpose, iallfall ikke dun/termo.
Vi fikk baby i august sist, hadde ikke bilstolpose til henne heller. Brukte bare ullteppe og tynn dundyne over på de kaldeste dagene, og strikkaklær inni bilstolen da.
Har en strikka bilstolpose, men den likte jeg ikke noe særlig. Siden lillebror kommer i april vil jeg tro at tykt ullteppe er nok.![]()