Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel for å slippe å kle på de så mye, da kan man bare legge de oppi der og tusle utHei. Jeg er trebarnsmamma og har aldri hatt bilstolpose. Har fleece og evt bobledress på barnet. Tenker bare det blir veldig varmt i en moderne bil. Når jo fort romtemp? Bare meg??![]()
Hei. Jeg er trebarnsmamma og har aldri hatt bilstolpose. Har fleece og evt bobledress på barnet. Tenker bare det blir veldig varmt i en moderne bil. Når jo fort romtemp? Bare meg??![]()
Jepp nettopp derfor det er så kjekt.Akkurat derfor bilstolpose er så genialt! Man slipper å ha på masse klær på babyen. Bare åpner glidelåsen når bilen har blitt varmOgså er det tryggere siden man slipper tykke klær under selene..
Dette blir vårt tredje barn,og vi har heller aldri hatt bilstolpose før, men denne gangen har jeg kjøpt, siden det blir en vinterbabykjøpte voksi move, og er sikker på at den kommer til å bli brukt hele vinteren
![]()
Det er vel for å slippe å kle på de så mye, da kan man bare legge de oppi der og tusle utde skal jo ikke ha så mye tøy på seg i bil heller. Kan evt åpne glidelåsen om det blir varmt. Hadde ikke til guttungen jeg heller altså, men nå som jeg må hente og levere i bhg blant annet tenker jeg den blir kjekk å ha
![]()
Bilstolpose er mindre så den får plass i bilstol og kan festes i selene slik at du tar selene på babyen inni posen.Hva er forskjellen på vognpose og bilstol pose? Hvorfor bilstolpose egentlig?![]()