Bilstolpose

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
jeg lurer på å velge voksi move eller easygrow mini. Noen som har erfaring/synspunkter? Har sett voksi move og syns den ser god ut.

Hvilken tenker dere å anskaffe?:)

Har heller ikke erfaring med bilstolpose, men tenker å kjøpe voksi move. Har voksi urban til vognpose og er fornøyd med den iallfall:)

Vi har voksi move, har ingen erfaring med den. Men syns den var fin:)

Hei. Jeg er trebarnsmamma og har aldri hatt bilstolpose. Har fleece og evt bobledress på barnet. Tenker bare det blir veldig varmt i en moderne bil. Når jo fort romtemp? Bare meg?? :)

Hei. Jeg er trebarnsmamma og har aldri hatt bilstolpose. Har fleece og evt bobledress på barnet. Tenker bare det blir veldig varmt i en moderne bil. Når jo fort romtemp? Bare meg?? :)
Det er vel for å slippe å kle på de så mye, da kan man bare legge de oppi der og tusle ut:P de skal jo ikke ha så mye tøy på seg i bil heller. Kan evt åpne glidelåsen om det blir varmt. Hadde ikke til guttungen jeg heller altså, men nå som jeg må hente og levere i bhg blant annet tenker jeg den blir kjekk å ha:D

Akkurat derfor bilstolpose er så genialt! Man slipper å ha på masse klær på babyen. Bare åpner glidelåsen når bilen har blitt varm :) Også er det tryggere siden man slipper tykke klær under selene..
Dette blir vårt tredje barn,og vi har heller aldri hatt bilstolpose før, men denne gangen har jeg kjøpt, siden det blir en vinterbaby :) kjøpte voksi move, og er sikker på at den kommer til å bli brukt hele vinteren :)

Har ikke kjøpt, litt usikker... Kjekt å ha eller?

Akkurat derfor bilstolpose er så genialt! Man slipper å ha på masse klær på babyen. Bare åpner glidelåsen når bilen har blitt varm :) Også er det tryggere siden man slipper tykke klær under selene..
Dette blir vårt tredje barn,og vi har heller aldri hatt bilstolpose før, men denne gangen har jeg kjøpt, siden det blir en vinterbaby :) kjøpte voksi move, og er sikker på at den kommer til å bli brukt hele vinteren :)
Jepp nettopp derfor det er så kjekt. :) slipper tykke dresser under seler. jeg tenker å bruke bilstolen på vognen når jeg skal noen plasser og på vinteren er det da veldig fint at babyen kan være godt innpakket.:) bor i nord. hadde nok ikke trengt å kjøpe det om jeg fikk sommerbaby.:)

Kjøpte en fra maxi cosi på Barnas Hus, supertilbud så slo til! Har ingen erfaring da vi hadde sommerbaby sist!

Har kjøpt en billig til 300 kr. Buzz heiter den, trur det er tilbud :-) for at barnet ikkje skal skli ut av selene, må det ikkje ha tjukke klær på seg. Ser det som veldig praktisk og lettvint. Men en kan og bruke tepper og vogndyner, om en ikkje vil bruke penger på pose:-)

Det er vel for å slippe å kle på de så mye, da kan man bare legge de oppi der og tusle ut:P de skal jo ikke ha så mye tøy på seg i bil heller. Kan evt åpne glidelåsen om det blir varmt. Hadde ikke til guttungen jeg heller altså, men nå som jeg må hente og levere i bhg blant annet tenker jeg den blir kjekk å ha:D

Samme grunn her, må levere vesla i bhg

Ville først ha Voksi Move men innså til slutt at jeg dropper hele bilstolposen - mange som bare bruker teppe/ dyne / dress å jeg tenker det nok er like greit, så kan jeg lettere kle av henne om hun blir veldig varm. I tillegg er muligheten min for at samboeren går med på en Risarosa vognpose også kanskje større. Hoho :D

Jeg valgte en voksi move bilstolpose ☺ er veldig fornøyd med det ☺

Hva er forskjellen på vognpose og bilstol pose? Hvorfor bilstolpose egentlig? :p
Bilstolpose er mindre så den får plass i bilstol og kan festes i selene slik at du tar selene på babyen inni posen.:) fint når man har vinterbaby, så slipper man å ha på tykk utedress under selene, og babyen er godt skjermet hvis du tar stolen ut og inn av bilen. Jeg tenker å bruke stolen på vogna også og da er det kjekt med god innpakking. Hadde nok ikke kjøpt det hvis jeg hadde sommerbaby.:)

Back
Topp