Bilstolpose

Er veldig usikker, klarer ikke helt å se for meg hvor kaldt/varmt det er når han kommer. Høsten kommer jo fort i september sannsynligvis, da er det vel fint med noe varmt og godt. Venninna mi hadde bilstolpose til sin gutt i vinter, det var veldig lettvint å pakke han ned, og plassere han i bilen :)

Jeg har ikke prøvd bilstolpose til noen av mine, men jeg tenker at passe mye klær og pledd holder lenge. Vi har jo varmeapparatet på i bilen og da er det enkelt å ta av pleddet når det begynner å bli varmt i bilen!

Til nr1 brukte vi bare ett fleeceteppe, til nr2 hadde vi en bilstolpose, men jeg likte den ikke noe særlig så solgte den. Blir å bare bruke fleece/ullteppe nå og :)
Posen syntes jeg gjorde det trangere i stolen, og det er like lettvint å bare bruke ett teppe! :)

Vi kommer bare til å kle han godt og bruke tepper :) er jo ofte varmt og godt inne i bilen!

Ja!! Beste kjøper jeg har gjort. Har to som skal leveres i bhg/ skole her morgen, og da er det genialt med en slik pose uten at man trenger å kle på allverden. Og beltet sitter bedre inntil kroppen, altså det er tryggere for baby. Isolerer veldig godt

Ja!! Beste kjøper jeg har gjort. Har to som skal leveres i bhg/ skole her morgen, og da er det genialt med en slik pose uten at man trenger å kle på allverden. Og beltet sitter bedre inntil kroppen, altså det er tryggere for baby. Isolerer veldig godt

Enig! Men dersom man ikke har levering/henting og må mye ut/inn av bil, er det ikke nødvendig.

Oooog så er den ikke så stor så jeg tror kanskje baby vokser fort ut av den, i hvert fall dunposen? Husker ikke helt fra sist.. Blir vel for varmt i aug/sept, kanskje jeg heller skal satse på en type av fleece denne gangen.

Jeg har etter minstemann, så kommer til å bruke den om det er kjølig.

Ja! Har to vår/sommerbarn fra før. Da hadde vi ikke. Nå skal vi ha i august og ser for meg det blir både enklere og tryggere med pose enn mye klær. Har kjøpt en brukt (den var brukt i 3 mnd) for 400,- kr. Posen virker for meg nokså romslig på lengden og genial mtp å feste selene så tett inntil kroppen som mulig. Kan også å bruke posen i ekstravogn ved behov. Kjøpte voksi move (tror jeg...)

Jeg tenker ullteppe fram til det blir kjølig. Fikk kjøpt en fint brukt voksi move til bare 200kr som vi kommer til å bruke i vinter :) veldig greit da det bare er noen få km til svigers og vi er der vertfall 1 gang i uken :) så slipper vi å kle av og på en haug med klær :)

Back
Topp