Bilstolpose?

Søsteren min skal sy stjernewrap av et ullpledd, det var hun veldig fornøyd med til sin frøken. Vi hadde oppvarmet garasje med heis fra leiligheten sist, så da var det aldri noe behov.

Jeg tenker at det er kjekt hvis du har et understell som du klikker setet på, for å ta med på butikken, for levering av storesøsken eller har andre behov for mye korte bilturer og ut og inn av bil. Hvis ikke - tror jeg ikke det er nødvendig. Hvis man skal ha det kun for å holde varmen på baby i bilen, er et teppe godt nok.

Vi skal nok det. Ettersom vi bor i fjellet og det er perioder med sprengkulde og mye vær generelt. Men på lengre turer blir det nok brukt teppe i stedet. Når snøen og isen kommer (i verste fall i september) så er det ikke sikkert vi kommer opp bakken til huset og garasjen med bilen så da blir det bæring. Det samme er når vi må ut og ned til veien for å komme inn i bilen. Kjenner det er greit med noe som henger fast i setet og derfor ikke blåser opp eller bort under disse bæreturene. Dessuten er bilen grisekald her på vinteren og det tar tid å varme den opp dersom den må stå ute pga for bratt/glatt innkjørsel.

Har nå heldigvis 4 måneder til på å finne ut av dette- flytte skal vi også så vi kan vel vente litt til :rolleyes:
Sku ønske eg hadde sykunnskaper istedenfor 20 tommeltotter- da hadde eg jo laget alt slikt selv :D

Skal sy en sånn "wrap" for å ha i setet. Baby må ofte være med på levering og henting i bhg og på skole og da er det kjekt.

Back
Topp