Bilstolpose

tosmåtil

Flørter med forumet
Lurer på hva dere tenker om det?

Er det behov for det for junibabyer?

Sist fikk jeg julibaby og kjøpte ikke bilstolpose...

Hvor lenge passer en slik bilstolpose? Går jo f.eks an å bruke den fra oktober til mai?

Syns det virker så praktisk å slippe å kle på babyene så mye klær :rolleyes:

den er veldig kjekk på vinteren ;-)

Jeg har oktoberbarn fra før. Vi har bilpose etter henne. Veldig kjekt. Du trenger ikke ta på dresser osv når du skal ut. Bare vanlige klær. Så hvis babyen sovner i bilen. Noe de vanligvis gjør. Så kan du bare åpne posen når du kommer inn å løfte babyen over i senga

Har ikke hatt før, og følte ikke noe behov heller. Nå som vi får sommerbarn ser jeg sånt an til det blir kaldere i lufta. :-)

Jeg har en juli og en juli fra før, har ikke hatt behov. Men har faltisk en strikket bilstolpose, syns den var litt upraktisk. Brukte mest ull bare jeg, og evt teppe over på vei til bilen ved kulde/vind.

Tenker det må være praktisk ved henting pg bringing i barnehage og skole framfor å måtte kle på ungen ekstra klær? Bare ha på lue :)

Brukte en sånn fleece pose sist,en sånn som egentlig er til vogn. Buggysnuggle eller noe sånn. Jenta vår født i juni. Gikk på babysvømming og var ute i bilen mye kveldene. Var kjempekjekt, så denne gangen kommer jeg nok til å kjøpe en i dun. For med den vi hadde sist måtte jeg fortsatt ha en del klær på

Skal jo egentlig ikke kle barna tykt under selene heller, så genialt med pose!

Jeg har kjøpt inn bilstolpose denne gangen, vi klarte oss uten sist og fikk juli-barn, men syns det virker mer praktisk å slippe å kle på ungen så mye og samtidig vite at det er varmt og godt :) så er vel opp til hver enkelt om de vil bruke penger på det da det ikke strengt tatt er nødvendig. Gikk fint med en god ulldress og teppe :)

Back
Topp