Bilstolpose

elliot

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Hadde ikke det sist, men bor nå på et kaldere sted og ser for meg en del korte turer ut for å levere/hente i barnehagen som lillebror må være med på. Så jeg ser for meg at det kunne vært kjekt å ha. Skal dere ha dette? Hvilken type? Kikket litt på Voksi Move som så grei ut og ikke altfor dyr. Noen som har erfaringer med denne?

Har ikke erfaring med voksi move men da mellomste ble født (jan -10) var det sprengkulde her. Da brukte vi easygrow dunpose i bilstolen og det var helt genialt! Denne gang har jeg termim i slutten av mars og her vi bor er det nokså mildt klima, så tror ikke vi får behov for pose denne gang.

Skal ikke ha denne gangen, men til Phillipa som er født i oktober hadde jeg det. Og jeg kan ikke få varmrost 7 a.m enfant sin. Elsket den. Lett å bruke og god og varm

Vi brukte en Voksi (Move sikkert....) til forrigemann. Genialt. Han ble født på sommeren, og vi fikk posen tidlig i desember, og vi fikk brukt den resten av vinteren. Genialt. Så kunne de bare ha lettere tøy på seg inni posen.

Hadde sommerbaby sist, så hadde ikke sånn pose da, men etterhvert som høsten kom kjøpte vi inn sånn posedress med "hull" nederst til å putte selen igjennom. Var veldig kjekk.
Vet ikke om jeg blir å kjøpe pose denne gangen.. får se an været når snuppa kommer Her kan det svinge begge veier :P

Vi har kjøpt Easygrow, den er ikke like tykk som voksi move så jeg tenker den passer bra for en marsbaby. Brukte ikke til forrige som også var marsbaby (slutten), men det var til tyder mye styr med bekledning.

image.jpg Vi fikk en hjemmestrikket en til jul :p

Last edited:
Jeg hadde voksi
Nice forrige gang, og kommer til å bruke den nå også. Helt genialt for småturer og ellers også for så vidt :) enkel å grei å bruke!

Jeg har aldri hatt.. Ikke med han født i desember heller... Såg mimmis.no har tilbud på noen bilstolposer nå... Men kommer ikke til å kjøpe likevel... :p

Jeg har lammeskinn til bilstol og bruker teppe over til bilen blir varm :) fungerte bra sist (februar baby), så satser på det denne gangen også

Back
Topp