bilstolpose og vogn

Askepott<3

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Har kikket meg litt gal nå. Og klarer ikke helt å bestemme meg.

Funnet ut at jeg enten skal kjøpe en joggevogn, og beholder de andre 2 vognene eller at jeg selger emmaljunga city crossen og babyjogger city mini og kjøper meg en city elite + nyfødtbag.

Hva hadde dere gjort? :)

Også lurer jeg på bilstolpose.
Voksi move eller easygrow mini?
Noen med erfaringer? :)

Angående pose til bilstolen så anbefaler jeg på det varmeste voksi sin. Brukte den såååå mye til minsten her. Når vi skulle i bhg så var det bare å lege han i bare i pysj og lue. Holder utrolig godt på varmen

Vi har en voksi move som vi også brukte forrige gang - kjempefornøyd med den!! :)

Angående pose til bilstolen så anbefaler jeg på det varmeste voksi sin. Brukte den såååå mye til minsten her. Når vi skulle i bhg så var det bare å lege han i bare i pysj og lue. Holder utrolig godt på varmen
Enig i denne
Skal også ha denne posen
Mener de har 20% på disse på babyshop nå ;-)

Last edited:
Ang vogn aner jeg ikke hva jeg hadde gjort. Vi har voksi move, og har ikke annet å si om den posen enn at jeg elsker den. Ikke er den svindyr heller, blir sikkert salg på slikt nå også, fremover mot våren!

Jeg har kjøpt voksi move nå:) tilbud til 599 på jollyroom:) skal også bestille elite vogn! Så nå får jeg bare selge city crossen i alle fall. Tror jeg venter litt med å selge city mini:) må se litt an forskjellen på city mini og city elite sammenlagt:)
Jeg dropper joggevognen foreløpig, den blir laaaang sammenlagt. I tillegg knotet hun i butikken litt med å legge den sammen så ble ikke helt imponert:p

Jeg har kjøpt voksi move nå:) tilbud til 599 på jollyroom:) skal også bestille elite vogn! Så nå får jeg bare selge city crossen i alle fall. Tror jeg venter litt med å selge city mini:) må se litt an forskjellen på city mini og city elite sammenlagt:)
Jeg dropper joggevognen foreløpig, den blir laaaang sammenlagt. I tillegg knotet hun i butikken litt med å legge den sammen så ble ikke helt imponert:p
Kan ikke eliten funke som en delvis joggevogn da? Hvis man låser forhjulet? Gjerne ikke så mye demping til å løpe i ulendt terreng med på grus og asfalt kanskje:)

Kan ikke eliten funke som en delvis joggevogn da? Hvis man låser forhjulet? Gjerne ikke så mye demping til å løpe i ulendt terreng med på grus og asfalt kanskje:)
Jeg vet ikke helt men kan i alle fall gå i kjapt tempo i alt terreng:) og det kan være ganske slitsomt det og:) får jogge litt alene på kveldstid eller noe:) ellers får jeg vurdere underveis om jeg trenger en, holde øyene åpne for eventuelle tilbud eller en brukt terrain:)

Har selv voksi move pose og er fornøyd med den. Jeg kjøpte den på tilbud sommeren før nr 1 kom. Men har easygrow vognpose å jeg elsker den posen der så jeg tror det blir litt det samme hvilken du velger. Ang vogn jeg ville hatt city elite vognen!

Jeg syntes voksi move ser finere og tykkere ut enn easygrow mini:) jeg har voksi urban vognpose fra før og er kjempefornøyd med den:) spes siden jeg kan bruke den korte delen først og ta på forlenger når det trengs senere:)
Ellers har jeg i dag kjøpt meg litt utstyr faktisk! :) bestilte hardbag til elite vognen på babycare. Tok i bruk de 20% på valgfri vare som de har hatt frem til og med i dag:)
Har bestilling på elite vogn og stelleveske på en nettside som har tilbud på det også har jeg vugge med alt tilbehør i bestilling på en annen nettside:) vurderer bilstol også da det er tilbud på det og nå men jeg tror nok det kommer mer tilbud nærme sommeren så jeg får vente med bilstol:) fordele det lille jeg skal kjøpe littegrann:D :p så har jeg kjøpt regntrekk til elite vognen!
Gøy å være i gang med shoppinga:D

Back
Topp