Bilstolpose..... Nå?

Mrs. Tiger

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Hei folkens, jeg kjøpte ikke bilstolpose og har har ikke hatt det til babyen min. Angrer litt og har lyst å kjøpe det for jeg ser hvor lettvint det er.
Men det er jo strax MAI, og hvor lenge bruker man bilstolpose? Er de veldig varme? Er det vits å kjøpe det NÅ?
Han er 2,5 mnd nå

Har fra voksi og den er veeeldig varm. Bruker bare en jakke på han :) han blir så fort urolig også.

Har pakket bort posen nå- er så varm. 5-8 grader her for tida. Bruker jakke med teppe over

Har strikket en bilstolpose, hun svetter i den nå, og den er tynn.. Hadde ikke giddi å kjøpt pose før til høsten igjen evt. :)

Har bilstolpose. 2 faktisk en arvet og en strikket. Har ikke brukt den på 1 mnd. Brukt en strikke jakke når det har vært kjølig. Men nå har vi ikke brukt bilen så mye den siste måned heller.

kommer litt ann på hvor i landet du bor. her har det vært 2 grader, snø og sur vind idag. kan godt snøe her på 17. mai. så hvis det er en kald mai blir den nok brukt enda en månedstid før den blir pakket bort, kommer ann på vær og temperaturer.
veldig greit å kunne putte han nedi i bare body og strømpebukse og lue når vi feks skal en snartur på butikken eller lignende :)

Her er det ikke bruk for pose nå i hvert fall. Tynn lue og tynt teppe eller tynn jakke bruker vi.

Jeg har pakket bort bilstolposen nå, men det var veldig praktisk når det var kaldt:)

Her er det rundt 0 grader og vi har pakket bort posen. Den er utrolig varm, grei og ha ute, men i bilen blir det fort for varmt i en slik pose :)

Vi har også pakket bort posen, men har pleddet liggende i stolen, så det blir enda brukt :) På mandag måtte jeg legge vekk posen i vogna også, til fordel for dyne. Godt at varmere tider er underveis :)

Hei folkens, jeg kjøpte ikke bilstolpose og har har ikke hatt det til babyen min. Angrer litt og har lyst å kjøpe det for jeg ser hvor lettvint det er.
Men det er jo strax MAI, og hvor lenge bruker man bilstolpose? Er de veldig varme? Er det vits å kjøpe det NÅ?
Han er 2,5 mnd nå
Jeg sluttet å bruke bilstolposen igår! Nå bruker jeg bare et ullteppe over henne:-) men her er det varmt da! Ht vært 11-15 grader i skyggen den siste uka!

Jeg bruker bilstolposen fortsatt. Baby har på vanlige inneklemt når han sitter i bilsetet, så posen fungerer som en ytterjakke. Lukker den opp inne i bilen, sånn at det ikke blir for varmt der. Jeg tenker å bruke den så lenge det er behov for ytterjakke når man går ut :)

Back
Topp