Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kanskje du finner noen tips/råd der?Er bilstolpose noe som er nødvendig for oss som får baby i mars, slutten av mars?
Kommer vel ann på hvor man bor detEr bilstolpose noe som er nødvendig for oss som får baby i mars, slutten av mars?

Jeg bor på nordvestlandet og brukte ikke det på forje, født i begynnelsen av april. Kommer ikke til å kjøpe nå heller, jeg tok heller på babyen en ulldress og la tykt ullteppe overEr bilstolpose noe som er nødvendig for oss som får baby i mars, slutten av mars?
Jeg bor på nordvestlandet og brukte ikke det på forje, født i begynnelsen av april. Kommer ikke til å kjøpe nå heller, jeg tok heller på babyen en ulldress og la tykt ullteppe overBilstolen sto alltid inne når den ikke var i bruk så den var jo ikke kald å sette seg i.

Jeg ser for meg at det er praktisk, kan jo være kaldt en stund enda og godt å slippe å kle så godt på en så liten baby. Tenker å bruke den om høsten også, de passer jo lenge vi har kjøpt en rimelig brukt.

Jeg bruker også bilstolpose i vognen første tiden Synes den er nettere og bedre til nyfødt.Hvor lenge passer bilposene?
jeg så på brukt, men så at nå under BF så koster det gjerne bare en 100kr mer for en ny modell en hva folk selger for på Finn. Jeg trodde jeg skulle kjøpe en del brukt, men syns folk skal ha så mye for brukte varer. En ting om de selger det ubrukt, men når du har brukt en vare og gjerne det er små bruksslitasje så mener jeg at halv pris er maks, men det er min mening da![]()
Jeg bruker også bilstolpose i vognen første tiden Synes den er nettere og bedre til nyfødt.
Ligger masse vognposer ute på Finn til halv pris og mindre. Voksi move f.eks, som koser ca 1000,- ny ligger mange ute til 350/400. Sånne poser rekker knapt å bli slitt heller. Ligger også poser fra andre merker til 2-300 ute. De holder nok ikke over vinteren 22/23. jeg ser for meg å bruke fra fødsel til det blir sommervarmt.

Ja, kan godt hende det er noe eldre modeller, men holder garantert baby god og varm allikevelVar inne på Finn og så, men de som du sikter til i den prisklassen er jo en ganske gammel modell som jeg mener ikke er verdt 350/400. Voksi move ny få du jo nå nede i 749,- i den nye modellen. Men det er jo opp til hver enkelt hva man ønsker selvfølgelig
Snakket med en venninne som fikk baby i slutten av april, og hun anbefalte bilstolpose for å slippe for mye klær om en kun skulle på butikken feks de første månedene. Hun minnet meg på at det fort kunne være ti grader i juniHun hadde begynt å bruke posen igjen nå for en måned siden, så det ser ut som vi heller mot å handle inn en bilstolpose. Er jo ikke den som velger budsjettet heller for å si det slikt
![]()
Jeg bruker også bilstolpose i vognen første tiden Synes den er nettere og bedre til nyfødt.
Ligger masse vognposer ute på Finn til halv pris og mindre. Voksi move f.eks, som koser ca 1000,- ny ligger mange ute til 350/400. Sånne poser rekker knapt å bli slitt heller. Ligger også poser fra andre merker til 2-300 ute. De holder nok ikke over vinteren 22/23. jeg ser for meg å bruke fra fødsel til det blir sommervarmt.
Ser at det er flere som skal ha bilstolen Cybex cloud Z, vi har også sett på den og funnet ut at den passer bra til vårt bruk da vi farter mye hit og dit og det er derfor super beleilig at barnet kan sove i stolen i liggestilling når den festes på vognen
meen, så har jeg en far (kommende bestefar) som er veldig opptatt av sikkerhet og hva NAF sin test sier om bilstolen, og her ser jeg at den ikke har bestått NAF sin test i frontkollisjon da naf har en strengere test enn den produsenten bruker. Flere som har tenkt på dette? Ble plutselig ikke så sikker på valget mitt lenger når jeg ser at det er andre seter som er "sikrere" enn Cybex sin, men ingen andre seter har denne funksjonen. Så er litt låst!
Ja, jeg har også tenkt på dette med denne testen, men har landet på at dette likevel er stolen for oss. Den scorer best av alle stolene i sidekollisjon såvidt jeg husker? Og jeg tenker at den oppfyller standarden og kan anses som en trygg stol selv om den ikke når opp på ett av punktene i naf sin frontkollisjonstest.Ser at det er flere som skal ha bilstolen Cybex cloud Z, vi har også sett på den og funnet ut at den passer bra til vårt bruk da vi farter mye hit og dit og det er derfor super beleilig at barnet kan sove i stolen i liggestilling når den festes på vognen
meen, så har jeg en far (kommende bestefar) som er veldig opptatt av sikkerhet og hva NAF sin test sier om bilstolen, og her ser jeg at den ikke har bestått NAF sin test i frontkollisjon da naf har en strengere test enn den produsenten bruker. Flere som har tenkt på dette? Ble plutselig ikke så sikker på valget mitt lenger når jeg ser at det er andre seter som er "sikrere" enn Cybex sin, men ingen andre seter har denne funksjonen. Så er litt låst!