Bilstol

Macaquinha

Forelsket i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei. Er det noen som har bestemt seg for bilstol enda? Syns det er så vanskelig å vite hvilke stoler mam bør kikke på. Er jo et hav av informasjon der ute... Vi har nettopp skaffet oss en ny Mitsubishi Outlander Phev så skal ikke stå på plassen i bilen. Noen som har forslag til bilstol som er verdt å kikke på? :anyone
 
Skal ha maxi cosi pebble pro. Har sett på bilstoler gruppa på fb at den passer i min bil. Viktigste med det er at du får 45grader helling i bilen din og at det er fra et annerkjent merke :)
 
Skal ha maxi cosi pebble pro. Har sett på bilstoler gruppa på fb at den passer i min bil. Viktigste med det er at du får 45grader helling i bilen din og at det er fra et annerkjent merke :)
Oj, den gruppa var jo kjekk! Da skal jeg lese litt der ! Tusen takk xsmile9
 
Hei:smug: Vi skal ha cybex Cloud z og sirona z. Ser veldig nytten av roterbart sete samt at babysetet kan strekkes ut hvis babyen blir sovende i bilsete etter kjøretur eller koblet til vogn:smug:
 
Hei:smug: Vi skal ha cybex Cloud z og sirona z. Ser veldig nytten av roterbart sete samt at babysetet kan strekkes ut hvis babyen blir sovende i bilsete etter kjøretur eller koblet til vogn:smug:
Veldig dyr affære eneste:dead: har cybex sirona s isize selv, grei å kjøpe om man planlegger å ha flere barn, men ellers veldig dyrt for lite bruk. Må jo uansett kjøpe beltemontert før beltestol.
 
Hei:smug: Vi skal ha cybex Cloud z og sirona z. Ser veldig nytten av roterbart sete samt at babysetet kan strekkes ut hvis babyen blir sovende i bilsete etter kjøretur eller koblet til vogn:smug:
Skal også kjøpe cybex cloud z:smug: så sant den passer i bilene våres, har lest på bilstol-gruppa på facebook at den skal passe bra så må bare dobbelsjekke dette:) har også tenkt å ha sirona etterpå:) hadde dette til storesøster å elsket det! Må over på beltemontert bakovervendt før beltestol, men det er ingen problem, har et britax maxway plus til storesøster som baby kan arve når den tid kommer:)
Synes cybex cloud z ser fantastisk ut! Elsker at den kan legges ned/strekkes ut etter kjøretur og at det kan roteres på basen:)
 
Vi har BeSafe, modular-serien. Trenger ikke å bytte base mellom babysetet og småbarnsetet. Veldig kjekt. I tillegg klikkes det direkte på Trailzvogna som vi har..
 
Vi har BeSafe, modular-serien. Trenger ikke å bytte base mellom babysetet og småbarnsetet. Veldig kjekt. I tillegg klikkes det direkte på Trailzvogna som vi har..

Den har vi også! Har testet den ut i bilen, og den virker enkel og brukervennlig. Gleder meg til å ta i bruk :D
 
Skal ha maxi cosi pebble pro. Har sett på bilstoler gruppa på fb at den passer i min bil. Viktigste med det er at du får 45grader helling i bilen din og at det er fra et annerkjent merke :)

Veit du om de kun lukker inn i den bilstolgruppa på spesifikke ukedager? Har venta litt over et døgn nemlig :)
 
Åå, gjerne!
Vi kjøper nok en ny citroen c3 aircross, evt suzuki vitara :D
Og bilstolen heter baby safe 2 i-size fra britax :D
Til Citroën c3 er det ei som skriver at maxi cosi pebble plus sto helt perfekt. Ellers anbefales maxi-cosi pebble pro, britax babysafe i-size med flexbase, axkid modukid infant evt besafe izi go modular til Citroën c5.

Fant ikke noe særlig på suzuki vitara, ei som skreiv at Stokke Besafe izi go hadde passa fint i hennes bil.

Ser ut som om du kan få kjøpt både beltebase og en flex-base med isofix med mulighet for noe justering på helling, så sjansene for at en av de passer bør jo være der.
 
Til Citroën c3 er det ei som skriver at maxi cosi pebble plus sto helt perfekt. Ellers anbefales maxi-cosi pebble pro, britax babysafe i-size med flexbase, axkid modukid infant evt besafe izi go modular til Citroën c5.

Fant ikke noe særlig på suzuki vitara, ei som skreiv at Stokke Besafe izi go hadde passa fint i hennes bil.

Ser ut som om du kan få kjøpt både beltebase og en flex-base med isofix med mulighet for noe justering på helling, så sjansene for at en av de passer bør jo være der.

Perfekt! Tusen tusen takk for hjelpen :D :D
 
Hva passer i en Ford Mondeo , helst i midten når to ungdommer skal på siden? Tenker sete bør være av smaleste modell
 
Hva passer i en Ford Mondeo , helst i midten når to ungdommer skal på siden? Tenker sete bør være av smaleste modell
Eg hadde cybex aton i mondeoen vi hadde før, og så vet eg at Britax baby safe er smal.
 
Back
Topp