Bilstol?

Beibii

Glad i forumet
Januarlykke 2020
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hva velger folk av bilstol til de små lovende?
 
Axkid modukid infant har vi valgt å prøve. Et godkjent merke.
 
Besafe izi go modular x1, nyeste setet og best på markedet :happy: storebror har izi modular, så kjekt med en babystell som passer samme basen ;)
 
Vi kommer til å gå for cybex cloud så lenge den passer i bilen :)
 
Har en maxi cosi rock etter storebror, var fornøyd med det så bruker det igjen. Er jo ikke to år gammelt enda. :p
 
Har maxi cosi etter storesøster så vi kommer til å bruke den :) Den er bare 1,5 år gammel :p
 
Vi fikk med Britax Babysafe II i pakken med barnevognen, så vi kommer til å bruke det. Vi har bratte seter i bilen vår, men vi kjøpte med Flex-basen, som kan stilles inn slik at vi får riktig helling (45 grader). :)

Tror muligens vi trenger ny bil, da ... Vi har Skoda Fabia stasjonsvogn i dag, og er kjempefornøyd med det aller meste, men den er litt kort. Bagasjerommet er enormt, men det er ikke så god plass til passasjeren som sitter foran snart fireåringen (som sitter bakovervendt i Klippan Century). Muligens kan babystolen stå i forsetet, det må vi prøve (uten airbag såklart). Dersom babystolen skal stå bak sjåføren, blir det dårlig plass til passasjeren foran.

Vi vurderer å kjøpe en brukt Skoda Superb, så mulig det blir det innen januar.
 
Vi har cybex aton q etter forrige, fornøyd med e en. Har investert i adapter så den kan settes på vognen vi har også.
 
Cybex aton q etter forrige. Veldig fornøyde med den. Genrelt fornøyd med cybex også etter å dessverre ha måttet oppleve å bli kræsjet i fra siden av en bil som kom full fart. Gutten vår kom helt uberørt ut av det:)
 
Jeg har cybex sirona q-i-size til frøkna på 1 år. Så velger nok det til junior også :)
 
Jeg har cybex sirona q-i-size til frøkna på 1 år. Så velger nok det til junior også :)
Hahaha var denne vi skulle velge. Men jeg er ikke helt med om dagen så er ikke sybex vi har hahaha...

Men så gikk vi for recaro zero 1. Skikkelig fornøyd med den stolen. Den er fra nyfødt og kan brukes helt til de ikke trenger stol mer. Har egen airbag og kan vendes 360. Anbefales virkelig...
 
Maxi cosi cabriofix etter storebror :)
 
Besafe izi go x1 skal vi kjøpe, da vi har flust av bilstoler nr 2:hilarious:

Bare husk å sjekk hellingen i bilstolen (montert i bilen) damer!:happy: det er så viktig!❤
 
Back
Topp