Bilstol

Turbo10na

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
owææh! Skummelt! Kom over drømmebilstolen på supertilbud så måtte bare slå til! Men nå sitter jeg her i ettertid og er ganske så fortumlet.. Vi skal Virkeli ha en baby... vi er kommet lengre enn våre tidligere forsøk 15 uker på 17. Mai :woot: plutseli slo det meg med full kraft! Flere som har begynt å kjøpe no utstyr?

Så moro! Vi har planlagt vognkjøp, men ikke kommet til bestilling enda da vi vil vite kjønn før vi velger farge. Samme med bilstol. Av utstyr har vi kjøpt sprinkelseng og klær. Vi er så heldig å få arve en del ting etter mine tantebarn, som babycall, tripp trapp stol, bæresjal mm:D vi får alt dette i det nye huset 1 juli, så blir nok litt mer virkelig da med eget babyrom :rolleyes:

Har kjøpt bedside crib, og en joggedress fra Adidas! Bare måtte kjøpe den igår etter vellykket ultralyd med Lundring hehe:)

Så gøy! Vi har kjøpt bedside crib foreløpig. Men vi venter jente og har jente fra før, så blir mye gjenbruk:)

Kjøpte bilstol på supertilbud i dag! Føles litt tidlig, men samtidig er det deilig å være optimistisk og klar for fremtiden! Gleder meg til å fortsette med handlingen [emoji1316]

Vil dere dele hvor dere kjøpte denne bilstolen?[emoji28] alltid interessert i supertibud

Vil dere dele hvor dere kjøpte denne bilstolen?[emoji28] alltid interessert i supertibud

Lurer på det samme! Ser også at Barna hus har 25% på Maxi-Cosi baser og bilstoler

Jeg lurer også på hvor dette supertilbudet er [emoji4][emoji4]

Da har vi også kjøp bilstol og kjenner at angsten komme snikende. Vi ende opp med en maxi-cosi pebble plus som jeg egentlig synes var alt for dyr. Det var siste stol og mannen ville bli ferdig.

Vi kjøpte Doona+ med isofixbase på jollyroom til 3995 opprinnelig pris var 5999 :) falt sånn for den bilstolen da jeg så den første gang og gubben var enig i at den skulle vi ha :)

Vi kjøpte Doona+ med isofixbase på jollyroom til 3995 opprinnelig pris var 5999 :) falt sånn for den bilstolen da jeg så den første gang og gubben var enig i at den skulle vi ha :)
Sniker fra Mars.

Supertilbud på Jollyroom er som regel sprøyt. Sjekk alltid ut produktet på Prisjakt. Denne stolen ligger som regel rundt 3-4000, er sjeldent ute til "originalprisen" som var 5999. Litt usikker på akkuratt denne stolen da det var med base, men Jollyroom er kjent for lure-tilbud. Så det ser ut som det er et tilbud, men det er sjeldent særlig reelt. Dei er flinke til å få det til å sjå ut som eit kupp..

Det blir mye utstyrshandling på alle fremover. Sjekk prisjakt![emoji4]

Sniker fra Mars.

Supertilbud på Jollyroom er som regel sprøyt. Sjekk alltid ut produktet på Prisjakt. Denne stolen ligger som regel rundt 3-4000, er sjeldent ute til "originalprisen" som var 5999. Litt usikker på akkuratt denne stolen da det var med base, men Jollyroom er kjent for lure-tilbud. Så det ser ut som det er et tilbud, men det er sjeldent særlig reelt. Dei er flinke til å få det til å sjå ut som eit kupp..

Signerer. Mange som går på en smell der, dessverre (kan ikke skjønne at det er lovlig en gang).

Sniker fra Mars.

Det vet jeg men her var basen med til prisen av stolen, sjekka mange steder før jeg hoppa på tilbudet...;)

Supert [emoji4] Fint å ver obs på steder som f.eks jollyroom, blir dyrt nok med baby.

Ja det blir det, har jo ikke spart på noe fra størstemann heller... men etter 8 år hadde det vel ikke vært brukende uansett ;)

Signerer. Mange som går på en smell der, dessverre (kan ikke skjønne at det er lovlig en gang).

Det er ikke lovlig. Tilbud skal bare vare en begrenset periode og førpriser skal være reel. Håper folk melder jollyroom til forbrukertilsynet når de blir oppmerksom på disse lure tilbudene.

Back
Topp