Bilstol

Vi har Britax Rømer Baby safe I-size (tror jeg det het) [emoji23][emoji23] Fant supertilbud på setet for litt siden..
 
Vi har cybex aton etter storesøster. Fikk den i gave, og var veldig fornøyd med den [emoji4]
 
Kommer til å kjøpe Maxi Cosi vi og. Hadde den sist, og veldig fornøyd med det sete. :)
 
Me har Akta Graco Duologic 2 etter yngstemann. Eg trur det framleis er meir enn bra nok og kjem nok til å bruka det.
 
Har en Maxi Cosi Cabriofix etter storebror, kjempefornøyd med den [emoji4][emoji106]
 
Vi har også Maxi Cosi etter storesøster [emoji4] så deilig å kunne ta med seg inn og ut av bilen når lille sover!
 
Vi også har en maci cosi etter storesøsknene, men leste at den egentlig er blitt for gammel siden anbefalt levetid på babystolene var mindre enn de andre bilstolene. Tenker vi kjøper en ny av samme, for var fornøyd med den, og har jo basen fra før.
 
Skal prøve oss på ett Axkid Babyfix :)
 
Takk for mange svar! Ser ut som om veldig mange er fornøyd med maxi cosi, vi hadde besafe sist og den syns jeg ikke var noe særlig å bære på:)
 
Da har vi bestilt Maxi cosi [emoji4]
 
Maxi cosi pebble plus etter storesøster. Synes babyene sitter mye bedre i det enn cabriofix, samt at spedbarnsinnlegget er bedre. Dessuten har den gjort det bedre i tester.
 
Back
Topp