Kjekt å kunne kjøpe fra noen man kjenner, hadde gjort det om jeg hadde hatt muligheten, men tørr ikke kjøpe fra folk jeg ikke kjenner, føler det er for mye å risikere, selvom de færreste ville solgt et sete som hadde vært utsatt for skade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig, kjøper også kun fra kjente! Og helst da veldig kjente!Kjekt å kunne kjøpe fra noen man kjenner, hadde gjort det om jeg hadde hatt muligheten, men tørr ikke kjøpe fra folk jeg ikke kjenner, føler det er for mye å risikere, selvom de færreste ville solgt et sete som hadde vært utsatt for skade
Det er genialt!! Slå til. Vi gjorde det samme forrige gang. Derfor vi må ha nytt nå, siden det er over fire år eller hva vi kom frem til. De revolusjonerer jo stadig med sikkerhet så greit å følge med kanskjeVi får plutselig tilbud om å kjøpe en maxi cosi av ei venninnefår den for 500, og kan dermed utsette bilstol til M til våren
![]()
Dette ble kjøpt til et jan14-barn, så er ferskt nok til at vi kan bruke det til vinteren er overDet er genialt!! Slå til. Vi gjorde det samme forrige gang. Derfor vi må ha nytt nå, siden det er over fire år eller hva vi kom frem til. De revolusjonerer jo stadig med sikkerhet så greit å følge med kanskje![]()
Det er så små marginer om å gjøre. Testvinnerne endrer seg fra år til år. Kjøper man godkjent bilstol som har gjennomgått de anbefalte sikkerhetstestene og bestått her i Norge så kan man være trygg, tenker jegHvor mye skal en stole på best-i-test resultater? Var i butikk her om dagen og spurte litt (babyshop), for valget vårt står mellom maxicosi cabriofix og cybex aton q, grunnet vi ikke har isofix i bilen og må ha base som kan festes med bilbelte. Dama i butikken likestilte egentlig disse stolene helt, og sa at sikkerhetsmessig er de like trygge? Mens forbrukerrådet sier at cybex er testvinner?
Personlig hadde jeg gått for cybex. Har cybex til storesøster og er super fornøyd med det, og alle skryter av Aton setene åHvor mye skal en stole på best-i-test resultater? Var i butikk her om dagen og spurte litt (babyshop), for valget vårt står mellom maxicosi cabriofix og cybex aton q, grunnet vi ikke har isofix i bilen og må ha base som kan festes med bilbelte. Dama i butikken likestilte egentlig disse stolene helt, og sa at sikkerhetsmessig er de like trygge? Mens forbrukerrådet sier at cybex er testvinner?