Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket understell/vogn har du som du kan feste den på? Leste litt om den 4ME vogna, at den kunne festes på denne.. Har ikke vært borti det før, men tenker jeg vil ha det denne gangenVi har en maxicosi fra storebror. Med familyfix isofixbaseVeldig lett og god bilstol som er enkel å løsne og feste på basen. Vi bærte mini inn i bilstolen tim han var ca 7-9mnd... veldig praktisk spør du meg, så kan være greit å tenke på... Nå blir det ihvertfall praktisk mtp å levere storebror i barnehagen etc.. i tillegg kan vi feste det rett på understellet til vogna, så om jeg skal en tur i butikken og lille sovner i bilen, så slipper jeg å vekke han
Det er en av fordelene med babystolene vs spebarnsinnlegg i de større stolene... Vi brukte maxicosi'en til mini var over 1år..
Glemte å sitere degHvilket understell/vogn har du som du kan feste den på? Leste litt om den 4ME vogna, at den kunne festes på denne.. Har ikke vært borti det før, men tenker jeg vil ha det denne gangen![]()
Yey, fant akkurat ut at jeg kan kjøpe adaptere til city cross vogna mi og klikke maxi cosy sete påGlemte å sitere deg![]()