Bilstol

Ser den, stoler tar mye plass altså :p

Vi har en jente som er hos oss jevnlig, og det bilsetet hun hadde som er neste størrelse og fortsatt bakovervendt var så stort at når vi skulle på langtur satt jeg bak med henne fordi det ble altfor trangt i passasjersetet. Satt med knærne presset opp i handskerommet :eek:
Så vi må bytte ved neste barn, jeg har for brede hofter til å klemme meg mellom to barneseter :p Tipper gubben er fornøyd me det, han har begynt å se allerede o_O

Besafe izi go. Fordi vi fikk den gratis :p og dener helt ok

Vi starter også med det setet av samme årsak, så leier vi en to-stols pakke fra if når vi skal bytte til de neste to setene. Etter at leieavtalen er gått ut får vi beholde det siste setet. If har be safe izi serien som de leier ut. Har kommet fram til at det er rimeligere å leie enn å kjøpe. :-)

Acta graco med beltebase.
Hadde likens til storebror, og veldig fornøyd med den. Pluss at vi kjøpte den brukt så vi fikk den veldig billig :-)

Besafe izi go.

Vurderer besafe izi sleep, men må finne ut om denne virkelig passer på Stokke trailz. Besafe izi go passer rett på så det blir kanskje den hvis sleep ikke passer....
Det blir ihvertfall en som kan kobles på trailz.:p

Vurderer besafe izi sleep, men må finne ut om denne virkelig passer på Stokke trailz. Besafe izi go passer rett på så det blir kanskje den hvis sleep ikke passer....

Både go og sleep passer på Stokke-vognene. Vi fikk dem demonstrert av en veldig ivrig selger forgive uke. (Vi skulle bare teste vekta på go-setet, men mannen hadde nettopp vært på kurs...)

Hadde egentlig tenkt å gå for Maxi Cosy Pebble Plus, men når vi skulle til å bestille kom den litt over prisen på Recarosetet jeg vet mannen egentlig ville ha. Så da ble det recaro likevel

Skal å hente en maxi cosi cabriofix hos posten i morgen. :) hadde den med storebror også, og var veldig fornøyd. :)

Jeg ville også ha izi sleep i første omgang; men den er fryktelig stor, tung og upraktisk. Har kjøpt izi go å tror ikke jeg kommer til å angre

Back
Topp