Bilstol

Vi har allerede gjort det :P sånn "just in case"! er bare 36+1, men med mye mensmurringer hele natten og i dag så tar vi ikke sjansen. Den gjør jo ingen skade der :)

Skal ta det ned og ordne det til helgen, er 36+1 i dag :)

Vi skal ha ca to uker på ferie til østlandet, bor i Stavanger, fra neste uke! Så vi snakket litt om det i går, og ble enige om at vi tar med oss babysetet, tilfelle det skulle skjedd noe på tur;) er 34 uker i dag, så er jo ikke totalt usannsynlig at det kan skje ting i uke 35-37... Så slipper vi hvertfall en evt ekstrakostnad på et par tusen hvis noe skulle skjedd:P

Vi venter nok til august kommer ettersom terminen er på slutten av august :)
Har også snakket om at det bare kan stå på jobben hans, men jeg må si at når jeg skrev det kom jeg på at det kanskje ikke er så lurt, for da må vi innom der :p

Den står i gangen og tenker vi monterer den i helga i bilen. Siden snuppa snudde seg helt plutselig til sete, så har jeg fått dato for planlagt ks i juli. Så vet jo egentlig når hu kommer :p Men greit å ha det klart da termin er 1 august, så fødsel kan jo spontant starte før ks dato er her.

Det var også noe å tenke på ja! Njei, siden mannen skal hjem mens jeg er på sykehuset med baby, regner jeg vel ikke med at det blir gjort før han gjør klar til å hente oss.

Fester den sikkert i bilen før samboer henter meg på sykehuse etter jeg har født:)

Tar bare med det til sykehuset, så får mannen sette det inn iløpet av sykehusoppholdet :)

Her ble bilen ryddet og vasket i dag og setet satt inn :)
Aldri godt å vite når lille kommer og kjæresten er ikke hjemme før termindatoen. Så i tilfelle det blir andre som skal hente oss på sykehuset så ville jeg ha det på plass nå :)

Det står i boden til lillebror er ute og pappaen skal hente oss på sykehuset. Vi bor 5 min unna sykehuset :)

Back
Topp